دوربین مدار بسته ارزان بیسیم داهوا

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

با پیشرفت تکنولوژی تلاش بر این است که وسایل الکترونیکی به سمت بی سیمی شدن بروند.این دوربین ها که دیگر محدود به سیم کشی نیستند،با اتصال به  اینترنت در هر مکان و در هر  زمان می توانند شروع

به ضبط کنند.در مقاله ی امروز می خواهیم در مورد این نوع دوربین ها صحبت کنیم لطفا تا پایان آن ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua , سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

دوربین های مداربسته سیمی و دوربین های مداربسته بی سیم

بر همه ی ما روشن است که جهان در بسیاری از بخش های مختلف به سمت فناوری پیشرفته گرایش یافته است. این امر به ویژه در هنگام مراجعه به حوزه امنیت خانه بسیار درست است. ما در حال حاضر شاهد موارد بی نظیری از گزینه هایی هستیم که صاحبان خانه هنگام رسیدگی به نیازهای امنیتی خود باید در نظر بگیرند. امروز ، بحث ما با هدف افزایش رقابت بین سیستم های دوربین امنیتی خانگی بی سیم و سخت افزار متمرکز خواهد شد. ما در مورد مزایای فردی هر سبک و بهترین گزینه ها در بازار بحث خواهیم کرد.

آیا سیستم های امنیتی خانگی با سیم سودمند هستند؟

هنگام بحث در مورد سیستم های امنیت خانگی ، یکی از اولین سوالاتی که باید به آن پاسخ داده شود ، حول سیم کشی یا بی سیم بودن سیستم است. به طور سنتی ، سیستم های امنیتی خانه قدیمی برای عملکرد موثر به تنظیمات سخت افزاری متکی بودند. دلیل اولیه این تصمیم طراحی امکان پذیر بودن زمانی بود که دوربین های امنیتی برای اولین بار به صورت دسته جمعی مورد استفاده قرار می گرفتند ، ما از قابلیت های بی سیم فعلی برخوردار نبودیم.

یک سیستم امنیتی خانگی با سیم سخت و بدون نیاز به شبکه خاصی از این لوکس بهره می برد. برعکس ، با استفاده از سیستم های بی سیم ، صاحبان خانه ها به شبکه اعتماد می کنند تا مطمئن شوند سیستم آن ها همانطور که باید کار می کند.

هنگام بحث در مورد سیستم های امنیتی خانگی ، اکثر افراد تصمیم می گیرند براق ترین و به روزترین نسخه های موجود را که اغلب بی سیم است انتخاب کنند. با این حال ، چند مزیت وجود دارد که سیستم های امنیتی سیمی می توانند ارائه دهند که با یک گزینه بی سیم قابل مطابقت نیست.

شبکه امن

با داشتن یک سیستم سیم کشی ، صاحبان خانه می توانند بدانند که سیستم امنیتی آنها یک حلقه بسته است. هیچ دسترسی بی سیم از اشخاص ثالث وجود ندارد.

انتقال پایدار

با تنظیمات سیم کشی ، انتقال در پایدارترین حالت است. صاحبان خانه نباید نگران افتادن سیگنال یا از دست دادن دریافت باشند.

فاصله ایده آل

سرانجام ، سیستم های سیم کشی سخت برای خانه های بزرگتر آسان است. بدون نگرانی در مورد انداختن سیگنال ، سیستم های امنیتی با سیم سخت را می توان در هر نقطه از خانه قرار داد.

در حالی که دوربین های سیم دار دارای مزایای زیادی برای رسیدن به هدف خود هستند ، اما اشکالاتی نیز وجود دارد. به دلیل کشش زیاد کابل ها ، نصب سیستم های دوربین سیمی معمولاً بسیار دشوارتر است.

تأثیر دوربین های مداربسته بی سیم

در حالی که دوربین های امنیتی سخت افزاری مزایای بسیاری دارند ، اما ویژگی های مثبت را در اختیار ندارند. دلایل زیادی وجود دارد که مردم هرچه بیشتر به سمت سیستم های امنیتی بی سیم می روند و این فقط به دلیل ظرافت و راحت بودن کار با آنها نیست.

دوربین های امنیتی بی سیم خانگی معمولاً با روتر ابتدایی نوعی زبان شبکه ای در تعامل هستند: ZigBee ، Wi-Fi ، 3G. این توانایی شبکه به صاحبان خانه اجازه می دهد تا تمام دارایی خود را با دوربین های بی سیم شبکه کنند ، تا زمانی که داده ها به روشی موثر  و کارآمد به روتر منتقل شوند.

نصب دوربین های امنیتی بی سیم در خانه نسبت به دوربین های سخت افزاری آسان تر است و علاوه بر این ، قابلیت حمل و انعطاف پذیری بیشتری دارند. شرکت های زیادی در ارائه سیستم های بی سیم مطابق با مشخصات دقیق خانه مشتریانشان ، به مشتریان خود تخصص دارند.

با تمام این گفته ها ، سیستم های دوربین بی سیم کامل نیستند. برخی از مشکلات منحصر به فرد در سیستم های بی سیم است و شامل آن ها می شود:

افت سیگنال ها در قطع انتقال ، قابلیت هک شدن بیشتر به لطف شبکه بی سیم

کدام یک بهتر است؟

تاکنون سال 2020 آشفته بوده است. با متغیر بودن شرایط اقتصادی ، جای تعجب نیست که جرم افزایش یافته است. خوشبختانه شما بهترین عامل بازدارنده تهدید برای محافظت از خود را دارید.

استدلال با این واقعیت که سیستم های مدار بسته یک اقدام ایمنی موثر است که برای محافظت از املاک مسکونی و تجاری از تهدیدات امنیتی کار سختی است ، دشوار است.

برای استفاده از مزایای کاملی که دوربین های امنیتی ارائه می دهند ، درک گزینه های مختلف موجود و انتخاب بهترین نوع برای نیازهای شما بسیار مهم است. همه سیستم های امنیتی یکسان ساخته نشده اند!

انواع دوربین های امنیتی را می توان با توجه به معیارهای مختلف مانند نوع و شکل نصب ، نوع لنز ، شرایط محیطی و ویژگی ها مشخص کرد.

حتی با تلاطم COVID-19 ، پیشرفت در سیستم های امنیتی بی تأثیر است و هر ماه طرح های جدیدتر و بهتری ارائه می شود.

یکی از معیارهای اصلی شخصیت پردازی ، اتصال است که بحث دوربین سیمی در مقابل دوربین امنیتی بی سیم را به وجود می آورد.

ما می فهمیم که ممکن است در اطراف این دو نوع سیستم امنیتی سردرگمی زیادی ایجاد شود و می دانیم که هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین سیستم برای امنیت ملک شما ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

دوربین های مدار بسته سیمی

سیستم های امنیتی سیمی که به آن سیستم امنیتی DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) نیز می گویند ، ترکیبی از دوربین ها و دستگاه ضبط است و سنتی ترین شکل دوربین مدار بسته است که با استفاده از کابل به منبع برق و اینترنت متصل می شود.

دوربین ها می توانند از دو طریق تغذیه شوند. از طریق یک سیم جداگانه که برق و اینترنت را متصل می کند ، یا با استفاده از کابل Power over Ethernet (PoE) ، فقط به یک کابل نیاز دارید که هم برق و هم اتصال اینترنت را فراهم کند.

مزایای دوربین های مدار بسته سیمی

قابلیت اطمینان کم و بدون تداخل شبکه امنیت بیشتر کیفیت ویدئو و جریان سازگار پشتیبانی از نصب های بزرگ
بزرگترین مزیت ممکن که دوربین های امنیتی سیمی ارائه می دهند قابلیت اطمینان است. به دلیل اتصال فیزیکی بین دوربین

ضبط کننده و روتر از طریق کابل ها ، سیستم کمتر در معرض مشکلات اتصال و تداخل دستگاه های دیگر است.

این سیستم همچنین به دلیل ضریب اطمینان بالا در برابر نوسانات پهنای باند حساس نیست و کیفیت فیلم در تمام مدت عالی و سازگار است. یک سیستم 4K فیلم ها را با کیفیت 4K پخش می کند و به دلیل دریافت ضعیف به 720p نمی رسد – فاکتور مهمی که نظارت با کیفیت بالا را تضمین می کند.

به دلیل کار سیستم در شبکه بسته ، نمی توان آن را به صورت بی سیم هک کرد ، این امر باعث می شود داده های ثبت شده در سیستم از امنیت و محافظت در برابر هکرها برخوردار شوند.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه شود این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که سیستم 100٪ بدون خطر باشد. احتمال قطع شدن سیم ها توسط سارقین و مزاحمان بالقوه وجود دارد ، به همین دلیل کاملاً مخفی نگه داشتن سیم کشی و پنهان کردن آن از دید ساده ایده آل است.

اگر منطقه وسیعی برای تحت پوشش قرار دادن دوربین های امنیتی سیمی داشته باشید گزینه بسیار خوبی است. از آنجا که همه چیز سخت گیر است ، سیستم می تواند به اندازه لازم گسترش یابد ، پوشش جامعی را ارائه می دهد و توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی دوربین برای پوشش فضای بیشتر را دارد.

مشخصات دوربین های امنیتی سیم دار

زمان نصب نصب تهاجمی انعطاف پذیری کمتری قابل حمل نیست قطع برق
روند نصب و زمان لازم برای انجام آن یکی از بزرگترین اشکال دوربین های امنیتی سیمی است. به دلیل استفاده از همه کابل ها ، تنظیم سیستم ممکن است بیشتر از یک سیستم بی سیم طول بکشد. حتی ممکن است به سوراخ کاری دیوارها احتیاج داشته باشد که در صورت اجاره ملک یا اجاره ممکن است مسئله ساز باشد.

علاوه بر این ، از آنجا که دوربین های امنیتی سیمی نیاز به دسترسی به پریز برق و اینترنت از طریق کابل ها دارند ، انعطاف پذیری کمتری دارند و نمی توان آنها را فقط در هر جایی نصب کرد. در دسترس بودن منبع تغذیه و اینترنت اجباری است.

قابلیت حمل مسئله دیگری است که کاربران دوربین سیمی با آن روبرو هستند. با توجه به سخت افزارهای موجود در فرآیند نصب ، جابجایی یا جابجایی سیستم بسیار چالش برانگیز است و معمولاً بهتر است فقط به جای اینکه از دردسرهای جابجایی سیستم موجود استفاده کنید ، روی یک سیستم جدید سرمایه گذاری کنید.

از آنجا که این سیستم به برق مورد نیاز از طریق شبکه اصلی ملک شما وابسته است ، قطع کار در هنگام قطع برق را آسیب پذیر می کند. یک راه عالی برای مقابله با این مسئله استفاده از باتری های پشتیبان است ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز همیشه در کار است.

دوربین های مداربسته بی سیم

دوربین های امنیتی بی سیم از طریق کابل به منبع برق متصل می شوند و از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند و فیلم را در یک دستگاه ذخیره سازی محلی یا cloud بارگذاری می کنند.

تفاوت اصلی بین سیستم دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم این است که تصاویر ضبط شده در سیستم های بی سیم از دوربین به دستگاه بی سیم به دستگاه ضبط منتقل می شود ، در حالی که سیستم های سیمی کاملاً از طریق کابل کار می کنند. با این حال ، هر دو به سیم کشی نیاز دارند.

مزایای دوربین های امنیتی بی سیم

سهولت نصب هزینه راه اندازی کم انعطاف پذیرتر قابل حمل قابل ارتقا
سهولت نصب یکی از مزایای اصلی دوربین امنیتی بی سیم است که به دلیل حداقل کابل های درگیر ، معمولاً فقط یکی برای اتصال سیستم به پریز برق برای راه اندازی سیستم است.

از آنجا که زمان و تلاش لازم برای انجام کار کمتر است ، هزینه های کل برای راه اندازی سیستم دوربین امنیتی بی سیم به طور کلی کمتر از یک سیستم سیمی است.

از آنجا که از طریق Wi-Fi به هم متصل می شوند ، از نظر مکان نصب انعطاف پذیرتر هستند و فقط به منبع تغذیه نیاز دارند. با این حال ، لازم است که آنها به اندازه کافی به یک روتر نزدیک باشند تا بتوانند اتصال اینترنت قوی داشته باشند.

جابجایی آن ها نسبتاً راحت تر است زیرا تمایل به سبک بودن و قابل حمل بودن دارند و افزودن دوربین های اضافی به سیستم راحت تر است.

نکات منفی دوربین های امنیتی بی سیم

کمتر قابل اعتماد وابسته به قدرت Wi-Fi حساس به تداخل خطر هک شدن از نصب های بزرگ پشتیبانی نمی کند
برای همه کسانی که از Wi-Fi استفاده کرده اند می دانند که در بعضی مواقع چقدر غیرقابل اعتماد است ، مگر اینکه شما یک اتصال فوق العاده سریع داشته باشید که به شما امکان اتصال بی وقفه را بدهد.

بزرگترین اشکال سیستم دوربین بی سیم این است که کاملاً به قدرت اتصال Wi-Fi شما بستگی دارد. هرگونه اختلال یا سیگنال ضعیف می تواند به این معنی باشد که شما می توانید اتصال به سیستم را از دست دهید و در نتیجه فیلم از دست رفته ، یک فیلم مهم.

هرچه سیستم از روتر فاصله داشته باشد ، سیگنالها ضعیف تر و ضریب اطمینان آن کمتر می شود ، بنابراین ، سیستم باید در محدوده Wi-Fi نصب شود یا برای تقویت اتصال ، از توسعه دهنده ها می توان استفاده کرد

دوربین های امنیتی بدون سیم

دوربین های بی سیم نوعی دوربین امنیتی بی سیم است که از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شده و از طریق باتری تغذیه می شود.

حتی برای اتصال سیستم به پریز برق به هیچ کابل نیاز نیست. این فقط به باتری های قابل جابجایی یا شارژ بستگی دارد.

آن ها نصب یکپارچه ای دارند و می توانند تقریباً در هر مکانی در محدوده Wi-Fi تنظیم شوند و روند کار را آسان تر و سریعتر انجام دهند. به دلیل عدم وجود سیم کشی کامل و هر نوع حفاری ، آنها گزینه مناسبی برای اجاره کنندگان هستند.

برخلاف دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم ، سیستم های بدون سیم در مقابل قطع برق آسیب پذیر نیستند زیرا به باتری های مستقل اعتماد می کنند.

باتری ها باید به صورت دوره ای شارژ و تعویض شوند تا سیستم همیشه در حال کار باشد. خوشبختانه عمر این باتری ها بسیار خوب است و آنها به شارژ یا تعویض خیلی وقتها احتیاج ندارند زیرا آنها برای صرفه جویی در مصرف باتری ساخته شده و تا زمان روشن شدن به حالت خواب یا آماده به کار می روند.

اشکال خاصی در سیستم وجود دارد که مانند دوربین های امنیتی بی سیم به قدرت سیگنال های Wi-Fi بستگی دارد. هرچه سیگنال ضعیف باشد ، سیستم می تواند از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار باشد. آنها همچنین مستعد هک شدن هستند و به راحتی دستکاری می شوند و به راحتی منتقل می شوند زیرا هیچ کابل در آن ارتباطی ندارد.

به همین دلیل ، توصیه می شود از چنین دوربین های امنیتی بدون سیم به عنوان بازدارنده های مخفی استفاده کنید که به راحتی برای عموم مردم قابل مشاهده نباشد.

کدام یک بهتر است؟

اکنون که همه جوانب مثبت و منفی مربوط به بحث سیم و بی سیم را بررسی کردیم ، کدام سیستم بهترین است؟

شما می توانید تنها به نیازها و نیازهای خود گزینه سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید. جنبه های خاصی می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان کند. آن ها هستند:

نصب آسان و انعطاف پذیری

اگر معیارهای تعیین کننده شما سهولت نصب و انعطاف پذیری است ، برنده واضح در اینجا دوربین های امنیتی بی سیم یا بی سیم است.

این فرآیند آسان است ، بدون نیاز به نیروی کار گسترده و تقریباً در هر مکانی با یک سیگنال Wi-Fi خوب قابل نصب است.

آنها حتی در مناطقی کار می کنند که منبع تغذیه وجود ندارد ، مانند خواص خلوت ، زیرا با استفاده از باتری های قابل شارژ و قابل تعویض کار می کنند.

قابلیت اطمینان و پایداری

اگر به دنبال یک سیستم مدار بسته هستید که قابل اعتماد باشد و قابلیت اتصال بی وقفه را داشته باشد ، دوربین های امنیتی سیمی راهی برای پیشبرد شما هستند.

از آنجا که آن ها مستقیماً از طریق کابل به روتر متصل می شوند ، خطر از بین رفتن اتصال یا تداخل وجود ندارد.

مناطق بزرگ

برای مناطق بزرگ مانند مشاغل بزرگ و کارخانجات ، بهتر است دوربین های امنیتی سیمی نصب شده باشند زیرا توانایی پوشش کامل محل را دارند.

سیستم های بی سیم به تعداد دوربین هایی که می توانند پشتیبانی کنند و همچنین به محدوده ای که Wi-Fi ارائه می دهد محدود می شوند.

زیبایی شناسی

از آنجایی که سیستم های سیمی کابل کشی زیادی دارند ، در بعضی مواقع حفاری لازم است ، که می تواند زیبایی یک مکان را خراب کند.

برای افراد و مکان هایی که زیبایی شناسی از آنها مهم است ، مانند جاذبه های گردشگری ، یا حتی مکانهای اجاره ای که اجازه تغییر ساختار یک ملک را ندارد ، دوربین های امنیتی بدون سیم گزینه ایده آل است.

بهترین دوربین های امنیتی سیم و بی سیم

بهترین انتخاب ما برای بهترین دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم دوربین های شبکه هایک ویژن است.

هایک ویژن در زمینه ارائه راه حل های امنیتی برای اهداف داخلی و تجاری ، تولید یک راه حل کامل از محصولات جامع برای یک بازار گسترده در سراسر جهان ، یک رهبر جهانی است.

این شرکت سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیق و توسعه خود کرده است و تجهیزات امنیتی پیشرفته را برای صنایع مختلف از جمله مسکونی ، بانکی ، خرده فروشی ، آموزش ، ترافیک و ادارات تضمین می کند.

این برنامه همچنین راهکارهای ایمن شهری را برای ارتقا سطح امنیت شهری به سطح جدیدی ارائه می دهد. مراحل مختلف شامل نظارت اولیه در شهر ، سیستم های ویدیویی هوشمند و تلفیق و به اشتراک گذاری داده ها است.

مجموعه شبکه شامل دسته های مختلف محصول است که شامل موارد زیر است:

سری DeepinView:

با استفاده از فناوری عمیق یادگیری ، دوربین ها چهره های بیشتری را در یک قاب تنها از زوایای بسیار وسیع تری ضبط می کنند ، انسان ها و وسایل نقلیه را با دقت بالاتر تشخیص داده و از سایر اجسام متمایز می کنند و پلاک های خودرو را با دقت 98٪ + تشخیص می دهند. سری پانورامیک: با ارائه مشاهده دقیق ، این دوربین های همه در یک تصاویر پانوراما و همچنین تصاویر از نزدیک را ضبط می کنند.

Ultra-Series (SmartIP):

ترکیبی از نظارت در نور کم و تشخیص کیفیت بالا ، سری Hikvision Ultra می تواند به راحتی و با عملکرد فوق العاده بالا نیازهای پروژه های سازمانی را برآورده کند.

Pro Series (EasyIP):

دوربین های شبکه Hikvision Pro Series با تعادل کامل در کارایی و ارزش ، هدف شما ارائه دقیق اجزای سازنده از جمله ویژگی های هوشمند مقرون به صرفه و استفاده آسان است

Value Series:

عملکرد و نظارت عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

Wi-Fi Series:

از Wi-Fi برای نصب آسان و تهیه فیلم با کیفیت بالا استفاده می کند.

دوربین مدار بسته بیسیم مدل ES6265F-WR2-WH

ویژگی های اصلی:

* با استفاده از فناوری P2P cloud ، Plug and Play ، بدون تنظیمات پیچیده ، می تواند به انواع شبکه های باند پهن نفوذ کند.

* دستگاه دارای شماره شناسه ابری است ، نیازی به اعمال و اتصال نام دامنه DDNS رایگان نیست ، واقعاً یک ریموت کلید را درک کنید!

* پشتیبانی از تلفن همراه و رایانه همزمان نظارت تصویری از راه دور.

* با آنتن WiFi ، بدون کابل ، سطح ضدآب IP66.

* پشتیبانی از تلفن همراه IOS / Android ، پشتیبانی از زبان سیستم: چینی ، انگلیسی.

* پشتیبانی از دید در شب مادون قرمز: نور کم 0.1 لوکس ، لامپ 4 قطعه NM ، فاصله دید در شب مادون قرمز 15 متر ، اجازه دهید شب را به عنوان روز نظارت کنید!

* پشتیبانی از هشدارهای تشخیص تلفن همراه: می توانید هشدارهای تشخیص تلفن همراه را برای ارسال تصاویر و فیلم های هشدار به یک صندوق پستی مشخص و سرور FTP تنظیم کنید.

* نرم افزار مشتری مشتری کامپیوتر نرم افزار CMS

می تواند به طور متمرکز بیش از یک تجهیزات ، نظارت همزمان چند صفحه ای و فیلم را مدیریت و نظارت کند.

* پشتیبانی از فیلم کارت حافظه TF ، حداکثر ظرفیت: 64G

* AP Hotspot داخلی ، حتی بدون فای یا شبکه ، نمی تواند به برنامه تلفن همراه اضافه شود

پس از آشنایی با این محصول به سراغ مطالبی درمورد دوربین های مداربسته بی سیم می رویم:

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟

کلمه “بی سیم” در دوربین های بی سیم می تواند به دوربین های مجهز به باتری یا دوربین هایی گفته شود که باید در منبع تغذیه وصل شوند

آنچه آنها را بی سیم می کند قابلیت اتصال Wi-Fi آنهاست. پس از روشن شدن

دوربین ها می توانند سیگنال های صوتی و تصویری را مستقیماً به دستگاه همراه یا فضای ذخیره سازی ابری شما ارسال کنند.

دوربین های امنیتی مستقیماً با برنامه تلفن همراه ADT ادغام می شوند تا در زمان واقعی پخش جریانی کنند یا بعداً کلیپ ها را تماشا کنند

با ضربه زدن روی صفحه ، تقریباً از هر کجا و هر زمان به تصاویر خود دسترسی پیدا کنید.

دوربین های بی سیم که روی منبع باتری کار می کنند

گاهی اوقات “بدون سیم” نامیده می شوند تا آنها را از آنهایی که باید وصل شوند متمایز کنید

عمر باتری های آنها معمولاً سه تا شش ماه است و برنامه تلفن همراه شما اغلب به شما هشدار می دهد کم کم می شوند

برای صرفه جویی در مصرف باتری ، بیشتر دوربین های بدون سیم دارای سنسور حرکت هستند. آن ها هنگامی که حرکتی را در ملک یا خانه شما تشخیص می دهند روشن و ضبط می شوند و تا زمانی که دوباره به آنها احتیاج پیدا کند در حالت خاموش باقی می مانند.

دوربین های بی سیم که به برق متصل هستند به فناوری حسگر حرکت احتیاج ندارند ، به این معنی که جریان ویدئوی شما می تواند به طور مداوم کنترل شود.

دوربین های امنیتی سیمی در مقابل دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین های امنیتی سیمی برای ارسال اطلاعات ویدئویی از دوربین به روتر شما و از روتر به کامپیوتر یا هاب شما ، به سیم های فیزیکی نیاز دارند. آنها اطلاعات را مستقیماً از طریق سیم می فرستند و اتصال را ایمن و محکم می کنند.

مانند دوربین های بی سیم که از طریق باتری کار نمی کنند

دوربین های سیمی نیز باید به منبع تغذیه متصل شوند ، اگرچه ممکن است از طریق سیم های مشابهی که آنها را به هاب شما متصل می کند ، تغذیه شوند.

دوربین های امنیتی سیمی اغلب گرانتر از دوربین های بی سیم هستند زیرا نصب آنها پیچیده تر است. تغذیه سیم اغلب باید از طریق دیواره ها کشیده شود و ممکن است لازم باشد برای مسافت بسیار طولانی اجرا شود ، این بستگی به موقعیت دوربین نسبت به ذخیره سازی فیلم دارد.

شما اغلب دوربین های امنیتی سیمی را در خصوصیات بزرگتر پیدا می کنید ، جایی که آنها یک فید امن و بسته را فعال می کنند

دوربین های امنیتی سیمی در مقابل دوربین های امنیتی بی سیم
دوربین های امنیتی خانگی سیمی دوربین های امنیتی خانه بی سیم
دوربین های امنیتی خانگی سیمی برای دریافت نیرو و انتقال سیگنال ها به یک توپی مرکزی ، به اتصال سخت افزاری متکی هستند. دوربین های امنیتی خانگی بی سیم از یک شبکه ایمن استفاده می کنند

از آنجا که دوربین های امنیتی بی سیم می توانند به صورت بی سیم به گیرنده و ضبط کننده خود متصل شوند ، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند. و از آنجا که برخی از آنها می توانند با استفاده از باتری کار کنند ، می توانید دوربین های بی سیم را در هر کجای خانه که دوست دارید قرار دهید. دوربین های بی سیم تا زمانی که به گیرنده Wi-Fi دسترسی داشته باشید به شما آزادی تماشای هر منطقه را می دهد.

با اتصال Wi-Fi می توانید از طریق رایانه یا تلفن به تغذیه مستقیم دوربین های بی سیم خود دسترسی داشته باشید و به شما قدرت تحرک و امنیت را بدهد.

دوربین های مداربسته بیسیم برای چه کسانی مفید هستند؟

آیا می خواهید تصمیم بگیرید که آیا از یک دوربین نظارت بی سیم بهره مند می شوید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

دوربین های خانگی بی سیم می تواند انتخاب درستی برای موارد زیر باشد:
-اجاره دهندگان
-صاحبخانه ها
-خانواده ها
-صاحبان املاک کوچک
-صاحبان خانه های هوشمند

مزایای دوربین های امنیتی خانگی بی سیم برای اجاره کنندگان

وقتی مکان خود را ندارید ، تنظیم امنیت دشوارتر است. احتمالاً اجازه ندارید که تجهیزات دائمی یا سخت قابل برداشتن داشته باشید. نصب سیستم دوربین بی سیم ، مانند Blue توسط ADT ، سریع ، آسان و انعطاف پذیر است.

مزایای دوربین های امنیتی خانگی بی سیم برای موجر

اطمینان حاصل کنید که از افرادی که در خانه شما اقامت دارند محافظت می شود. اگر خانه خود را اجاره می کنید ، داشتن یک سیستم امنیتی بی سیم می تواند امنیت مورد نیاز مستأجر را تأمین کند. اگر اتفاقی بیفتد ، برای پاسخ به سوالات به فیلم دسترسی پیدا کرده اید.

برای میزبانهای اجاره ای ، حتی اگر نمی توانید در آنجا باشید ، با برنامه تلفن همراه با مهمانان خود تماس بگیرید. دوربین های زنگ دار بی سیم می توانند به عنوان یک رادیوی دو طرفه عمل کنند ، بنابراین می توانید هنگام ورود مهمانان خود را راهنمایی کنید یا از آنها استقبال کنید.

ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید


Wired vs Wireless Security Camera Systems

It is becoming increasingly clear that the world is trending toward advanced technology in many different sectors. This is particularly true when referring to the field of home security. We are now noticing an  unrivaled amount of options  for homeowners to consider when addressing their security needs. Today, our discussion will be centered on the growing rivalry between wireless and hardwired home security camera systems. We will be discussing the individual benefits of each style and the best options in the marketplace.

Wired Home Security Systems – Beneficial?

When discussing home security systems, one of the first questions that needs to be answered revolves around whether the system is hardwired or wireless. Traditionally, old-school home security systems relied on hardwired setups in order to operate effectively. The initial reason for this design decision was feasibility when security cameras were first beginning to be used en masse, we didn’t have the wireless capabilities that we do now.

A hardwired home security system has the luxury of operating without the need for special networking. With wireless systems, conversely, homeowners are relying on a network to make sure that their system is functioning as it should.

When discussing home security systems,  most  people are going to opt for the sleekest and most updated versions available, which is often wireless. However, there are a few benefits that wired security systems can offer that cannot be matched by a wireless alternative.

  • Secured Network – With a wired system, homeowners have the luxury of knowing that their security system is a closed loop. There is no wireless accessibility from third parties.
  • Stable Transmission – With a hardwired setup, transmission is at its most stable. Homeowners do not have to worry about dropped signals or reception loss.
  • Ideal Spacing – Finally, hardwired systems are easy to set up for larger homes. Without worrying about dropping a signal, hardwired security systems can be placed anywhere within a home.

While hardwired cameras have many benefits going toward their cause, there are drawbacks. Wired camera systems typically are much harder to install due to the massive amounts of cables being dragged about.

The Impact Of Wireless Security Cameras

While hardwired security cameras offer many benefits, they don’t have a monopoly on positive traits. There are many reasons that people are moving more and more toward wireless security systems, and it isn’t just because they are sleeker and easier to work with.

Wireless home security cameras typically interact with a primary router by way of some sort of networking language:

ZigBee, Wi-Fi, 3G. This networking ability allows homeowners to network their entire property with wireless cameras, so long as the data can be transmitted to the router in an effective and efficient way.

Wireless home security cameras are easier to install than their hardwired counterparts and, additionally, they are more portable and flexible. Companies like  Brinks Home Security™ specialize in providing their customers with detailed, wireless systems that are tailored to the exact specifications of their customers’ home.

With all of that being said, wireless camera systems aren’t perfect. There are some problems that are unique to wireless systems and they include: dropped signals breaking up the transmission, more hackable accessibility thanks to the wireless network, and a marked increase in price differential.

Brinks Home Security Offers Customizable Smart Home Security Systems

Ultimately, seizing on proper security protocol is the most important thing that homeowners can do

When a homeowner wants to have their building secured, be it with a wired or wireless system, they need to know that a professional monitoring company has their back. Call or contact Brinks Home Security™ today for a free estimate on a potential new security system that fits all of your needs.

2020 has been a turbulent year thus far. With swaying economic conditions

it is no surprise that crime has seen an uptick. Luckily, you have the best threat deterrent to protect yourself.

It is hard to argue with the fact that CCTV systems are an effective safety measure used to protect both residential and commercial properties from security threats.

To reap the full benefits that security cameras have to offer, it is critical to understand the different options available and choose the best type for your requirements. Not all security systems are made the same!

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

The types of security cameras can be characterized

according to different criteria such as mount type and shape, lens type

environmental conditions, and features. Even through the turmoil of COVID-19

advances in security systems remain unaffected, with newer and better designs coming out every month.

One of the main characterization criteria is that of connectivity

which gives birth to the wired vs. wireless security camera debate.

We understand that there can be a lot of confusion around these two types of security systems and we know there is a lot to consider when deciding on choosing the best system for the security of your property.

Read on below to learn more

We have broken down the wired vs. wireless camera types, describing the pros and cons for each, helping you make a more informed decision about your property’s safety and security.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

WIRED SECURITY CAMERAS

Wired security systems, also known as a DVR (digital video recorder) security system

are a combination of cameras and a recording device and are the most traditional form of CCTV, connected to a power source and the internet using a cable.

The cameras can be powered in two ways; through a separate cord connecting the power and internet

or by using a Power over Ethernet (PoE) cable, requiring just one cable providing both power and internet connection.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

PROS OF WIRED SECURITY CAMERAS

  • Reliability
  • Little to no network interference
  • More secure
  • Consistent video and streaming quality
  • Supports large installations

The biggest possible advantage that wired security cameras provide is that of reliability

Due to the physical connection between the camera, recorder, and router through cables

the system is less susceptible to connectivity issues and interference from other devices.

The system also isn’t susceptible to bandwidth fluctuations due to the high-reliability factor

and the video quality remains great and consistent throughout

A 4K system will stream footage in 4K quality and will not fall to 720p due to poor reception

an important factor that guarantees high-quality surveillance.

Due to the system working on a closed network, it cannot be wirelessly hacked

which ensures that the data being recorded on the system will be secure and protected from hackers.

One thing to note here is that there is no guarantee of the system being 100% risk-free

there is a chance of the wires being cut by potential burglars and intruders

which is why it is ideal to completely conceal the wiring, hiding it from plain sight.

Wired security cameras are a great option if you have a large area to cover under surveillance

Since everything is hardwired, the system can be as expansive as need be

providing comprehensive coverage and the ability to support a large number of cameras to cover more space.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

CONS OF WIRED SECURITY CAMERAS

  • Installation time
  • Invasive installation
  • Less flexible
  • Not portable
  • Power outages

The installation process and the time it takes to carry it out is one of the biggest drawbacks of wired security cameras

Due to the usage of all the cables

setting up the system might take longer than a wireless system

It might even require drilling holes in walls

which can be an issue if the property is rented or on lease.

In addition to that, since wired security cameras require access to a power outlet and internet via cables

they are less flexible and cannot be mounted just anywhere

The availability of a power source and the internet is mandatory.

Portability is another issue faced by wired camera users

Due to all the hardwiring involved in the installation process, moving or relocating the system can be very challenging

and it is usually better to just invest in a new one rather than going through the hassle of moving the existing system.

Since the system is dependent on power supplied through the mains system of your property

it makes it vulnerable to stop working during power outages

A great way to combat this issue is to use backup batteries, ensuring everything always stays up and running.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

WIRELESS SECURITY CAMERAS

Wireless security cameras are connected to a power source via a cable and connected to the internet over Wi-Fi

uploading the video to a local storage device or the cloud.

The main difference between a wired and wireless security camera system is that the recorded footage

in wireless systems is transmitted from the camera to the recorder wirelessly

whereas wired systems work entirely over cables. Both, however, require wired power.

PROS OF WIRELESS SECURITY CAMERAS

  • Ease of installation
  • Lower setup cost
  • More flexible
  • Portable
  • Scalable

Ease of installation is one of the main benefits of a wireless security camera, which is due to minimal cables involved

typically just one to connect the system to the power outlet to set up the system.

Since the time and effort required to carry out the task is less

the total charges for setting up a wireless security camera system are generally less than for a wired system.

They are also more flexible in terms of installation locations since they connect over Wi-Fi

requiring access to only a power source. However

they do need to be close enough to a router to maintain a strong internet connection.

Moving them around is relatively easier too since they tend to be lightweight and portable

and it is easier to add additional cameras to the system.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

CONS OF WIRELESS SECURITY CAMERAS

  • Less reliable
  • Dependent on Wi-Fi strength
  • Susceptible to interference
  • Risk of being hacked
  • Do not support large installations

For all those who have used Wi-Fi know how unreliable it can be at times unless you

have a super-fast connection that gives uninterrupted connectivity.

The biggest drawback of a wireless camera system is that it is completely dependent on how strong your Wi-Fi connection is

Any disruptions or weak signals could mean you could lose connectivity to the system resulting in lost footage, possibly a crucial one.

The further away the system is from the router

the weaker the signals and the lesser the reliability factor, therefore

the system must be installed within Wi-Fi range or

to boost the connection, extenders could be used.

Another common disadvantage is that of interference from similar devices

This is of major concern for wireless security camera users since wireless and

radio signals are all around us competing for signals

resulting in false alarms, or lost signals and video.

Just as with all wireless systems, wireless security cameras are at a risk of being hacked

which puts the data being recorded and the relevant information vulnerable to being used by unauthorized parties. Special care must be taken to ensure the CCTV data remains safe since the inability to safeguard data recorded on a CCTV camera can result in some serious legal action.

Wireless security systems are limited to the area they can cover. Wi-Fi signals don’t extend very far, restricting the size of the system

For this reason, they are not ideal for larger installations and are generally recommended

for areas such as small residential properties.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

WIRE-FREE SECURITY CAMERAS

Wire-free cameras are a variant of wireless security cameras that are connected to the internet via Wi-Fi and powered through batteries.

No cables are required at all, not even to connect the system to a power outlet. It is solely dependent on removable or rechargeable batteries.

They offer seamless installation and can be set up just about anywhere within Wi-Fi range, making the process easier and quicker. Due to the complete absence of wiring and any sort of drilling, they are the perfect choice for renters.

Unlike wired and wireless security cameras, wire-free systems are not vulnerable to power outages since they rely on independent batteries.

The batteries, however, need to be periodically recharged and replaced to keep the system up and running at all times. Luckily

the life on these batteries is pretty good and they don’t require charging or replacement too often

since they are made to conserve battery and go into sleep or standby mode until they are triggered.

Certain drawbacks of the system are that, like wireless security cameras

they are dependent on how strong the Wi-Fi signals are

The weaker the signal, the less reliable the system can be

They are also susceptible to hacking and can be tampered with and moved easily since absolutely no cables are involved.

Due to this reason, it is recommended to use such wire-free security cameras

as hidden deterrents where they aren’t easily visible to the general public.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

WHICH ONE IS THE BEST?

Now that we have covered all the pros and cons related to the wired vs. wireless debate, which system is the best?

You can opt for a wired or wireless option depending solely on your needs and requirements

Certain aspects can make the decision easier for you. They are:

  • Easy installation and flexibility

If your determining criteria are ease of installation and flexibility, the clear winner here is wireless or wire-free security cameras.

The process is easy, requiring no extensive labour

and can be installed just about anywhere with a good Wi-Fi signal.

They even work in areas where there is no power supply

such as secluded properties, since they work using rechargeable and replaceable batteries.

Reliability and stability

If you’re looking for a CCTV system that is reliable and provides uninterrupted connectivity, wired security cameras are the way to go.

Since they are directly connected to the router via cables, there is no risk of loss of connectivity or interference.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

Large areas

For large areas such as big businesses and factories

it is best to have wired security cameras installed due to their ability to completely cover the premises.

Wireless systems are limited to the number of cameras they can support and also to the range that the Wi-Fi offers.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

Aesthetics

Since wired systems have a lot of cabling involved

there is drilling required at times, which can ruin the aesthetics of a place.

For people and places where aesthetics matter

such as tourist attractions, or even rented places where it is not allowed to alter the structure of a property

wire-free security cameras are the ideal choice.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

BEST WIRED AND WIRELESS SECURITY CAMERAS

Our top picks for the best wired and wireless security cameras are the Hikvision Network Cameras.

Hikvision is a world leader in providing security solutions for domestic and commercial purposes

manufacturing a complete solution of comprehensive products for a broad market around the world.

It has invested a lot in its R&D, guaranteeing state-of-the-art security equipment for different industries including residential, banking, retail, education, traffic, and offices.

It also offers safe city solutions to take urban security to a whole new level

The different phases include basic city surveillance, intelligent video systems, and data fusion and sharing.

The Network series comprises of different product categories that include:

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

DeepinView Series:

  • Using Deep Learning technology, the cameras capture more faces in a single frame from much wider angles
  • detect and distinguish human beings and vehicles from other objects with higher accuracy
  • and recognize vehicle number plates at 98%+ accuracy.
  • Panoramic Series: Providing detailed viewing
  • these all-in-one cameras capture excellent panoramic images as well as close-up images.
  • Ultra-Series (SmartIP): Combining low-light surveillance and high-definition recognition
  • the Hikvision Ultra Series can easily meet the requirements of enterprise projects with surprisingly high performance.
  • Pro Series (EasyIP): With a perfect balance of performance and value
  • Hikvision Pro Series network cameras aim to provide just the right components
  • including intelligent features that are affordable and easy to use.
  • Value Series: Offers great performance and surveillance at reasonable prices.
  • Wi-Fi Series Uses Wi-Fi to allow easy installation and provide high-quality footage.
  • دوربین مدار بسته ارزان بیسیم
CALL CALDER SECURITY

If you are unsure about the best solution for your property, do not worry. We are here to help!

Calder Security offers a comprehensive solution for both wired and wireless security cameras for both residential and commercial purposes.

Here’s why you should choose us for your security camera needs:

  • We can design, supply, and install a range of wired and wireless security cameras.
  • We have qualified security specialist engineers to help you every step along the way
  • and can also advise on the best solution for your property.
  • We are SSAIB approved installers and follow all the best practices in the industry.
  • We do not compromise on quality and ensure your utmost safety by installing only high-quality, state-of-the-art CCTV equipment from trusted brands such as Hikvision, one of the world’s leading CCTV manufacturers.
  • We’ve been in the security industry since 1976 and are specialists at what we do.
  • We provide full training on equipment provided
  • We won’t just install your CCTV system and leave. We always make sure our customers are comfortable with the equipment and know-how to use it properly.
  • You can call us even if you already have a system installed by someone else. We can add additional cameras to your existing systems or reveal vulnerabilities.
  • We can recommend and guide you to make improvements to your CCTV systems including better positioning of the cameras.
  • We are experts in repairing both wired and wireless security cameras.
  • We provide timely appointments to our valued customers. We would hate for you to wait.
  • We are a Wakefield based company, covering the entire West Yorkshire region and beyond.
  • دوربین مدار بسته ارزان بیسیم
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته رم خور

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبایک کلیک تماس بگیرید