دوربین مداربسته رم خور

دوربین مداربسته رم خور

دوربین مداربسته رم خور

دوربین مداربسته رم خور

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع دوربین مدار بسته رم خور بپردازیم با ما همراه باشید.

همان طور که همه می دانیم امروزه دوربین های مدار بسته بسیار پرطرفدار بوده و اغلب افراد در محل کار خود یا منزل, از دوربین مداربسته استفاده می کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسنده کردن به روش های سنتی حفظ امنیت و بدون نظارت کافی نیست

و در عصر پیشرفت های فناوری استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

دوربین مداربسته رم خور

دوربین مداربسته رم خور

RAM

حافظه دسترسی تصادفی (Random-access memory) یا رَم (RAM) نوعی حافظه رایانه بصورت کوتاه مدت برای ذخیره‌سازی موقت داده و کد ماشین است. یک رم به داده‌های ذخیره شده اجازه می‌دهد تا مستقیماً در هر مرحله تصادفی در دسترس باشند در مقابل حافظه‌های ثانویه مثل هارد دیسک‌ها، سی دی‌ها، دی وی دی‌ها و نوارهای مغناطیسی و نیز انواع حافظه‌های ابتدایی مثل حافظه درام اطلاعات را به خاطر محدودیت طراحی مکانیکی به‌طور متوالی در مراحل ازپیش تعیین شده می‌خواند و ثبت می‌کند بنابراین زمان دسترسی به داده‌ها به مکان ان بستگی دارد. رم است.

امروزه رم شکل کامل مدار گرفته‌است انواع جدید DRAMها حافظه دسترسی تصادفی نیستند به‌طوری‌که داده‌ها پشت سر هم خوانده می‌شوند هر چند اسم شبیه هم دارند.
اگرچه خیلی از انواع SRAM,ROM,OTP,NOR FLASHحتی در دریافت‌های سخت هنوز حافظه دسترسی تصادفی هستند. رم به ‌طور معمول به انواع حافظه‌های فرار مثل DRAMها وابسته است که در این حافظه‌ها اطلاعات ذخیره می‌شود و با خاموش شدن، اطلاعات از بین می‌رود.

انواع دیگر

حافظه‌های غیر فرار مثل اکثر رام ها(ROM) ویک نوع فلش مموری به نام NOR FLASH است. رم یک حافظه موقت عالی برای ذخیره‌سازی داده‌ها است که برای برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی سریع و مداوم به داده‌ها دارند، به کار گرفته می‌شود. برای مثال اگر از یک واژه‌پرداز برای نوشتن یک متن استفاده کنید، در حالی که مشغول ویرایش هستید، اطلاعات و داده‌های آن ‌روی رم ذخیره می‌شود تا در حین ویرایش، بتوانید به شکل زنده همه تغییرات اعمال شده را در آن واحد ببینید.

رم به عنوان حافظه اصلی ، حافظه اصلی یا حافظه سیستم یاد می شود ، RAM (حافظه دسترسی تصادفی) یک دستگاه سخت افزاری است که به شما امکان می دهد اطلاعات را در رایانه ذخیره و بازیابی کنید. RAM معمولاً با DRAM همراه است که نوعی ماژول حافظه است.

از آنجا که به طور تصادفی به داده ها دسترسی پیدا می شود به جای اینکه به صورت پی در پی مانند در CD یا درایو سخت باشد ، زمان دسترسی بسیار سریعتر است. با این حال ، برخلاف ROM ، RAM یک حافظه فرار است و برای در دسترس نگه داشتن داده ها به انرژی نیاز دارد. اگر رایانه خاموش باشد ، تمام داده های موجود در RAM از بین می روند

تاریخچه رم

رابرت دنارد اولین حافظه تصادفی دردسترس را در سال 1968 بر روی Intel 1103 اختراع نمود. رایانه‌های اولیه از دستگاه تقویت نیروی برق یا خطوط تاخیری برای عملکرد اصلی حافظه استفاده می‌کردند. در سامانه‌های هانی ول و داس . حافظه درام می‌تواند به کم هزینه بسط داده شود ولی بازیابی از آیتم‌های مورد نیاز غیر متوالی از درام به منظور بهینه‌سازی سرعت است. چفت لوله لامپ سه قطبی از خلأ ساخته شده‌است و بعد از ان از ترانزیستورهای گسسته برای حافظه‌های کوچکتر و سریعتر مثل دسترسی تصادفی ثبت نام بانک‌ها و ثبت امارها مورد استفاده قرار گرفت چنین ثبت امار نسبتاً بزرگی برای تعداد زیادی داده بسیار پرهزینه است در کل فقط چند صد یا چند هزار بیت چنین حافظه‌هایی ارائه شده‌است.

اولین رم که به‌طور عملی مورد استفاده قرار گرفت Williams tubeبود که در سال ۱۹۴۷ساخته و بهره‌برداری شد. داده‌ها را به عنوان نقاط شارژ الکتریکی بر روی لوله پرتو کاتدی ذخیره می‌کرد از انجا که پرتو الکترونی لوله پرتو کاتدی می‌توانند در هر مرحله نقاط شارژ الکترونی را بخوانند و ثبت کنند حافظه دسترسی تصادفی است. ظرفیت Williams tube چند صد تا حدود چند هزار بیت بود ولی بسیار کوچکتر سریعتر و کارامد تر از لامپ سه قطبی بود.

حافظه هسته مغناطیسی

 در سال۱۹۴۷ اختراع شد و تا دهه ۱۹۷۰توسعه یافت و نمونه گسترده حافظه دسترسی تصادفی شد وابسته به مجموعه حلقه‌های مغناطیسی است با تغییر نیروی مغناطیسی هر حلقه می‌توانند در هر حلقه یک بیت داده ذخیره شود هر حلقه مجموعه‌ای از سیم آدرس‌ها را دارد که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد خواند یا ثبت کرد و دسترسی به هر قسمت حافظه امکان‌پذیر است. حافظه هسته مغناطیسی تا زمانی که با حافظه حالت جامد در مدارات مجتمع (در اوایل دهه ۱۹۷۰)جایگزین شد استاندارد بود.

Robert H.Dennardحافظه دسترسی تصادفی پویا(DRAM)را در سال ۱۹۶۸ اختراع کرد که یک ترانزیستور را جایگزین مجموعه ۴یا۶ ترانزیستوری برای هر بیت کرد و تا حد زیادی باعث افزایش چگالی حافظه در ازای نوسانات شد اطلاعات در خازن کوچک هر ترانزیستور ذخیره می‌شدند و باید هر چند میلی ثانیه قبل از اینکه شارژ خالی کنند به روز می‌شدند. میلیاردها ترانزیستور روی ماژول رم قرار دارد؛ اما این قطعه، تنها چند وات برق مصرف می‌کند که خود دستاورد الکترونیکی جذابی محسوب می‌شود

انواع رم

ایستا

در رم‌های ایستا یک بیت داده با استفاده از حالت الاکلنگ ذخیره می‌شوند این گونه رم‌ها برای تولید گرانتر هستند ولی سریعتر هستند و نسبت به رم‌های پویا نیاز به قدرت کمتری دارند و در رایانه‌های جدید معمولاً به عنوان حافظه Cache برای CPU استفاده می‌شود.

پویا

رم‌های پویا برای ذخیره یک بیت داده از یک جفت ترانزیستور و خازن که با هم تشکیل یک سلول حافظه می‌دهند استفاده می‌شود. خازن شارژ بالا یا پایین را نگه می‌دارد و و ترانزیستور به عنوان یک سوییچ است که اجازه می‌دهد تا مدار کنترل بر روی تراشه موقعیت شارژ خازن را تشخیص دهد ان را تغییر دهد این نوع حافظه از رم‌های ایستا ارزانتر است اغلب از این نوع در رایانه‌های مدرن استفاده می‌شود.

رم‌های پویا و ایستا هردو حافظه فرار هستند به‌طوری‌که با خاموش شدن سامانه حافظه پاک می‌شود. نوع قابل درج رام‌ها مثل فلش مموری خواص رم و رام را دارند اطلاعات را در حالت متصل نبودن نگه می‌دارد و بدون نیاز به تجهیزات خاص به روز می‌شود.

انواع رم های

پایدار نیمه هادی عبارتند از درایو یو اس بی فلش، کارت حافظه، حافظه ECC برای دوربین‌ها و دستگاه‌های قابل حمل که می‌تواند پویا یا ایستا باشد شامل مدارهای خاصی برای تشخیص یا درست کردن اشتباهات تصادفی در داده‌های ذخیره شده با استفاده از بیت توازن یا کد تصحیح خطا است. در کل اصطلاح رم اشاره دارد به دستگاه‌های حافظه حالت جامد (چه DRAM یا SRAM) وبه‌طور خاص به حافظه اصلی بیشتر رایانه‌ها گویند.

در ذخیره‌سازی نوری اصطلاح DVD-RAMاز اسم بی مسمی برخوردار است برخلاف CD-RW یا DVD-RW نیاز ندارد قبل استفاده پاک شود با این وجود یک DVD-RAM رفتاری مشابه هارددیسک دارد.

DRAM به دلیل هزینه کمتر آن بیشتر مورد اقبال و استفاده است.

حالا به سراغ حافظه رم(یا همان مموری کارت) در دوربین های مدار بسته می رویم:

توانایی ضبط فیلم از ویژگی های حیاتی همه دوربین های امنیتی است

به همین دلیل انتخاب یک وسیله مناسب ذخیره سازی فیلم برای دوربین ضروری است. امروز ، ما به آنچه بیشتر دوربین های امنیتی

برای ذخیره سازی محلی استفاده می کنند ، توجه خواهیم کرد: کارت های microSD.

چگونه یک کارت MicroSD خوب برای دوربین های امنیتی خود انتخاب کنیم؟

کارت های MicroSD در انواع برنامه ها از تلفن های هوشمند

گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود.

هر برنامه از کارت حافظه مورد استفاده خود توانایی های متنوعی را می طلبد.

به عنوان مثال

دوربین های عکاسی هم به کارت حافظه با کارایی بالا و هم با استقامت بالا نیاز دارند.

وقتی صحبت از دوربین های امنیتی می شود ، سه ویژگی کارت microSD وجود دارد: ظرفیت ، سرعت و دوام.

ظرفیت

کارت های حافظه از نظر ظرفیت در همه اندازه ها ارائه می شوند.

کارت حافظه 16 گیگابایتی

32 گیگابایتی ، 64 گیگابایتی ، 128 گیگابایتی و حتی 256 گیگابایتی وجود دارد.

بنابراین چگونه یک مورد مناسب را برای خود انتخاب می کنید؟

ابتدا مشخصات دوربین خود را بررسی کنید.

برخی از دوربین ها محدودیتی در اندازه کارت های حافظه پشتیبانی می کنند.

به عنوان مثال ، Wyze Cam فقط به شما امکان می دهد

کارت های microSD تا اندازه 32 گیگابایت را اضافه کنید.

دوم  براساس چگونگی استفاده از دوربین امنیتی خود تعیین کنید که به چه میزان فضای ذخیره سازی نیاز دارید.

اگر دوربین خود را برای ضبط مداوم تنظیم کرده اید ، باید از کارت حافظه با ظرفیت بالا استفاده کنید. اما اگر فقط از کارت حافظه

به عنوان دستگاه ذخیره پشتیبان استفاده می کنید ، می توانید به یکی با ظرفیت کمتر رضایت دهید.

در آخر ، وضوح دوربین خود را در نظر بگیرید. فیلم های با وضوح بالا فضای ذخیره سازی بیشتری را اشغال می کنند

بنابراین اگر رزولوشن دوربین شما 1080p یا 4K است ، از کارت microSD با ظرفیت بیشتر استفاده کنید.

سرعت

سرعت عامل دیگری است. درجه بندی سرعت کارتهای حافظه بر اساس سرعت خواندن / نوشتن آنها است. با این حال ، در برنامه های دوربین امنیتی ، فقط سرعت نوشتن مهم است.

سرعت نوشتن نوعی است که کارت حافظه با آن داده (فیلم) را در حافظه خود می نویسد. اگر از کارت microSD کند استفاده می کنید ، ممکن است باعث شود فیلم های ضبط شده از فریم رد شوند یا لگی شوند.

متأسفانه ، برخلاف ظرفیت ، اکثر دوربین های امنیتی به صراحت سرعت نوشتن توصیه شده را نمی دهند. بیشتر آنها به شما می گویند یک کارت حافظه با درجه سرعت SDHC کلاس 10 انتخاب کنید ، به این معنی که می تواند سرعت نوشتن حداقل 10 مگابایت در ثانیه را حفظ کند. پیچیده تر بودن انتخاب ، اکنون سرعت SDHC با SDXC I و SDXC II جایگزین شده است. بنابراین ، چگونه کارت حافظه را با سرعت نوشتن مناسب انتخاب می کنید؟

پیشنهاد می کنیم تصمیم خود را بر اساس وضوح تصویر دوربین خود تنظیم کنید.

دوربین هایی با وضوح بالاتر به کارت های microSD با سرعت نوشتن بیشتر نیاز دارند. برای دوربین های 4K به دنبال کارت های microSD باشید که بتوانند سرعت نوشتن حداقل 30 مگابایت در ثانیه را حفظ کنند. این کارتها معمولاً به عنوان SDXC I با شماره “3” در داخل براکت U یا SDXC II V30 علامت گذاری می شوند. برای دوربین های 1080 و 720p

از کارت حافظه ای استفاده کنید که بتواند حداقل 10 مگابایت در ثانیه سرعت نوشتن را تحمل کند.

آن ها به عنوان SDHC کلاس 10 ، SDXC I با شماره “1” در داخل براکت یا SDXC II V10 علامت گذاری شده اند

ماندگاری

کارت های حافظه باید دوام داشته باشند زیرا آنها نیز تحت شرایط سختی قرار دارند.

به عنوان مثال

استفاده طولانی مدت از ضبط مداوم ممکن است در نهایت به کارت حافظه آسیب برساند. بعضی از دوربین ها دارای آهن ربا نیز هستند

که برای اکثر کارتهای microSD مناسب نیست.

کارت های حافظه همچنین باید در برابر آب و دمای بالا مقاوم باشند

به خصوص اگر در دوربین های امنیتی در فضای باز استفاده می شوند.

دوربین مداربسته رم خور

دوربین مداربسته رم خور

آیا باید کلیپ های دوربین امنیتی را در کارت MicroSD ذخیره کنید؟

اگر از قبل دوربین های امنیتی دارید که فیلم ها را به صورت محلی ذخیره می کند ، به احتمال زیاد استفاده از کارت های microSD برای ذخیره سازی فیلم را شروع کرده اید. با این حال ، اگرچه استفاده از دوربین های محلی به ویژه از نظر حریم خصوصی و قابلیت دسترسی مزایای خاصی دارد ، اما ما همچنین به دنبال استفاده از دوربین های ابری هستیم.

دوربین هایی که به صورت محلی ضبط می کنند دارای نقاط ضعفی هستند

که در دوربین های دارای ضبط ابر وجود ندارد. برای اولین بار ، شواهد ویدئویی ذخیره شده

به صورت محلی خطر تخریب یا دزدی را در صورت به خطر افتادن مکان دوربین شما دارد. دستگاه های ذخیره سازی محلی نیز در صورت آتش سوزی خطر نابودی دارند.

اگر تصاویر دوربین شما در ابر ذخیره شده باشد ، مهم نیست که چه بلایی بر سر دوربین هایتان می آید ، شما همچنان می توانید

به کلیپ های خود دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. همچنین

تا زمانی که تلفن هوشمند یا رایانه شما به اینترنت دسترسی دارد ، می توانید فیلم ها را در فضای ابری پخش کنید.

با دوربین هایی که فیلم ها را به صورت محلی ذخیره می کنند ، اتصال اینترنت شما در خانه نیز باید فعال باشد تا بتواند فیلم های ضبط شده را پخش و پخش کند.

یکی دیگر از مزیت های دوربین های ابری

این است که به نظر می رسد شرکت های امنیتی آنها را نسبت به دوربین هایی که به صورت محلی ضبط می کنند

ترجیح می دهند. شرکت های هشدار دهنده با بهترین دوربین های امنیتی ارائه شده به عنوان تعیین شده توسط بازرسان ما

از دوربین های ابری استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، Frontpoint چهار نوع دوربین امنیتی ارائه می دهد که همه آنها فقط از ضبط ابری پشتیبانی می کنند.

برنامه های Frontpoint’s Ultimate و Cameras هر دو هزینه ضبط ابر را تأمین می کنند

و فضای ذخیره سازی حداکثر 1000 کلیپ را فراهم می کنند.

در ادامه مثالی از دوربین مدار بسته رم خور را برای شما می آوردیم:

دوربین مداربسته رم خور مدل ZV-HD24IR-480

این دوربین یک راه حل کامل برای سیستم DVR است. دارای توابع مشاهده در زمان واقعی (خاموش شدن فیلم) ، ضبط فیلم در زمان واقعی در داخلی کارت حافظه Micro SD (کارت حافظه بخشی از لیست نیست) ، ضبط دید در شب و چرخه. * عملکرد ساده ، فقط قرار دادن کارت Micro-SD ، اتصال به پریز برق دیواری ، ضبط ویدئو بصورت خودکار آغاز می شود ، اگر می خواهید تصاویر در زمان واقعی مشاهده کنید ، خروجی ویدئو را به یک مانیتور وصل کنید. *

رابط خروجی BNC Video (شامل مبدل BNC) * تشخیص حرکت ، ضبط فیلم هنگام شناسایی حرکت جسم

می تواند فضای ذخیره سازی را ذخیره کند * ضبط دایره ای ، هنگامی که فضای ذخیره سازی (کارت Micro SD) پر است

فایل ویدیویی جدید جایگزین پرونده اول ، دوم ، سوم و غیره می شود

هرگز نگران کمبود فضای ذخیره سازی خود نباشید. پرونده ها در هر فایل 30 دقیقه ذخیره می شوند *

دوربین مداربسته رم خور مدل ZV-HD24IR-480

LED های مادون قرمز داخلی ، 24 LED های IR توکار هستند ، اشیا را به وضوح در محیط تاریک یا هنگام شب مشاهده می کنند *

با استفاده از ذخیره سازی خارجی، پشتیبانی از کارت Micro SD ، فایلهای ویدئویی در داخل ذخیره می شوند ، حداکثر. حداکثر تا 8 گیگابایت (استفاده از کارتهای با کیفیت خوب توصیه می شود و دستگاه به طور پیش فرض کارت را شامل نمی شود) * کارت Micro SD 8 گیگابایتی می تواند تا 24 ساعت پرونده های ویدئویی را ذخیره کند * دوربین 3.6 میلی متر LEN به طور پیش فرض ، زاویه دید حدود 72 درجه است *

برای پخش فیلم ، فقط کارت را به کامپیوتر متصل کنید (دستگاه کارت خوان نیز موجود است)

استفاده از VLC media player را توصیه کنید طبق تجربه من: 1. دید در شب عالی نیست

اما با رنگ مایل به قرمز خوب است. 2. تسهیلات تشخیص حرکت چندان خوب نیست. توصیه کنید از آن استفاده نکنید. 3. ضبط با صدا و تصویر. صدا خیلی خوب است.

با شکاف کارت حافظه ، دوربین با کیفیت بهتری در جهان موجود نیست

این دستگاه دارای مشخصات زیر می باشد:

مشخصات عمومی
بسته ی فروش

1 x ZVision CCTV with Memory Card Slot, 1 x User Manual, 1 x Power Adapter, 1 x BNC Converter Connector

شماره مدل

ZV-HD24IR-480

نوع دوربین

Analog Camera

خروجی ویدیو

BNC

رزلوشن ضبط تصویر

640 x 480 Pixel

نرخ تصویر

25fps

جزئیات محصول
 IR تعداد ال ای دی

24

HDD دسترسی

Yes

ضبط Motion Triggered

Yes

صدا ی ضبط شده

No

نوع ذخیره سازی

Memory Card

پورت یو اس بی

Yes

ویژگی های اضافی
اسم مدل

Night Vision CCTV inBuilt DVR with Memory Card Slot Recording and TV-Out

زاویه دید

68 degree

نوع نصب

Wall Mounted

پس از آشنایی با این محصول به سراغ مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته می رویم:

دوربین مدار بسته رم خور چه کاربردهایی دارد؟

دوربین های مدار بسته رم خور کاربردهای فراوانی دارند

اما نکته مهم این است که هر یک از کاربردها جنبه خاص خود را دارد.

به طور مثال یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته رم خور جنبه امنیتی داشته

و برای حفظ امنیت بسیار پرطرفدار است. برای این که این کاربرد را مفصل شرح دهیم

با چند مثال شروع می کنیم.

مثلا شما فروشگاه بزرگی دارید و در زمان های شلوغی قادر نخواهید بود امنیت کل وسایل داخل فروشگاه را تامین کنید

به همین دلیل با نصب دوربین های مدار بسته به راحتی مانع وقوع جرم می شود

و علاوه بر این در صورت وقوع جرمی هم به راحتی می توانید مجرم را شناسایی کنید.

این کاربرد بسیار خوب دوربین های مداربسته رم خور, به همین مثال ختم نشده

و شما هر روز می بینید اشخاص در بانک ها, شرکت ها, دانشگاه ها و هر مکان عمومی یا خصوصی دیگری, اقدام به نصب دوربین مدار بسته کرده اند, تا بتوانند امنیت آن مکان را فراهم سازند.

اما کاربرد دیگر دوربین های مدار بسته رم خور جنبه نظارتی داشته و شما می توانید بدون هیچ زحمتی, نظارت فعالیتی را انجام دهید. برای شفاف سازی مثال این نوع کاربرد دوربین های مدار بسته رم خور را خواهیم گفت. برای مثال شما می خواهید امروز را در منزل بمانید و به کارخانه سر نزنید

اما برای این که فعالیت کارخانه بدون نظارت شما پیش نرود و خسارتی پیش نیاید, شما می توانید در منزل تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته ای که در کارخانه نصب کرده اید, را تماشا کنید و به فعالیت تمامی کارکنان خود نظارت داشته باشید.

کاربرد نظارتی دوربین های مدار بسته به همین جا ختم نشده و شما می توانید در حالت کلی برای نظارت هر فعالیتی از دوربین مدار بسته استفاده کنید.

انواع دوربین های مدار بسته رم

شاید شما هم در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید, دوربین های مدار بسته دارای رم خور انواع مختلفی هستند.

از جمله ی آن ها می توان به تشخیص چهره افراد, دید در شب و … اشاره کرد.

این نوع ویژگی های دوربین مدار بسته رم خور برای یک کاربرد خاصی بوده و شما بسته به نوع نیاز خود

بایستی دوربینی را انتخاب کنید, که یکی از این ویژگی ها را داشته باشد.

دوربین های مدار بسته رم خور چه مزایای دارند؟

همان طور که در سطرهای بالا هم اشاره کردیم

دوربین های مدار بسته دارای انواع مختلفی هستند. یکی از انواع دوربین های مدار بسته, دوربین هایی هستند

که رم خور بوده و مزیت خاص این نوع دوربین ها این است که, با قرار دادن یک رم به داخل آن می توانید تصاویری که ضبط می شود را ذخیره کنید.

اما لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته رم خور در همان لحظه و به شکل آنلاین, تصاویر را برای شما ارسال می کنند

و به همین دلیل بسیار پرطرفدار هستند. اما مزایای دوربین مدار بسته به همین جا ختم نشده و باید بگویم مزایای دیگری مانند:

نصب راحت, اندازه کوچک, بی سیم و باطری خور را دارا می باشند.

ویژگی دوربین های مدار بسته رم خور چیست؟

در سطرهای بالاتر درباره کاربرد نظارتی دوربین های مدار بسته صحبت کردیم.

جالب است بدانید برای کاربرد نظارتی دوربین های مدار بسته بایستی از دوربین های مدار بسته رم خور استفاده شود.

در این صورت تمامی تصاویر ذخیره خواهد شد و شما می توانید

برای مدت های طولانی فعالیت کارکنان خود را نظارت کنید و نگران تمام شدن حافظه نباشید.

اما دوربین های مدار بسته دارای ویژگی های دیگری مانند: قابلیت دید در شب

حساسیت به حرارت, حساسیت به حرکت و همچنین قابلیت مجهز شدن به سیم کارت می باشند.

نکته قابل ذکر این است که دوربین های مدار بسته رم خور در بازار به نام هایی مانند دوربین های حافظه دار یا دوربین هایی با حافظه ی داخلی, هم شناخته می شوند.

چگونه دوربین مداربسته رم خور ارزان قیمت خریداری کنیم؟

شاید در ابتدا با خود فکر کنید که اگر دوربین مدار بسته رم خور دارای قیمت کمی باشد, پس از کیفیت پایینی برخوردار است. در حالی که اصلا اینگونه نبوده و پایین یا بالا بودن قیمت دوربین های مدار بسته رم خور به ویژگی هایی مانند: تعداد لنز, قابلیت تشخیص چهره, امکان چرخشی بودن, حساسیت به نور و … بستگی دارد.

توصیه مهم من به شما این است در صورتی که قصد خرید دوربین مدار بسته رم خور را دارید, ابتدا مشخص کنید برای چه نیازی می باشد یا به عبارتی دیگر قابلیت هایی که از یک دوربین مدار بسته رم خور انتظار دارید را در بدانید.

یک راه حل که بتوانید دوربین های مدار بسته رم خور را ارزان خریداری کنید این است که دوربین مد نظر خود را از نمایندگی خریداری کرده یا این که از سایت نمایندگی سفارش دهید.

در این صورت شما دقیقا همان دوربین مدار بسته رم خور موجود در بازار را خریداری کرده اید اما با قیمت ارزان تری. اما لازم است بدانید در هر حال دوربین های مدار بسته رم خور با توجه به کاربردهایی که دارند, دارای قیمت ارزان بوده و به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد هستند.

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان جمع بندی کرد که دوربین های مدار بسته رم خور ارزان را می توانید از نمایندگی ها خریداری کرده یا این که از سایت نمایندگی سفارش دهید. از مزایای پرطرفدار دوربین های مدار بسته می توان به موارد مانند: نصب آسان و اندازه کوچک آن اشاره کرد.

کدام نوع فناوری دوربین امنیتی برای شما مناسب است؟

تمام دوربین های امنیتی HD ما از یک کابل برای ارسال ویدئو ، صدا و برق استفاده می کنند

و نصب را برای انجام هر کاری که انجام می دهید به راحتی انجام می دهد. برای ساده سازی ، دو نوع اصلی از فناوری دوربین های امنیتی وجود دارد:

دوربین های IP

دوربین های امنیتی HD از طریق Coax
هر فناوری دوربین دارای مزایا و معایبی است که در زیر به آنها پرداخته شده است.

تعیین اینکه کدام نوع فناوری نظارت تصویری برای شما بهتر است به پاسخ شما به سوالات اصلی زیر بستگی دارد:

آیا به دنبال وضوح بالاتر از ۴K هستید؟
آیا برای استفاده از کابل کشی موجود مجدداً استفاده می کنید؟
آیا کابل شما بیش از ۳۰۰ فوت است؟
برای اینکه بتوانیم به این سوالات پاسخ دهیم ، بیایید با جزئیات بیشتری آشنا شویم

و درباره HD از طریق دوربین های Coax و دوربین های IP اطلاعاتی کسب کنیم.

دوربین های امنیتی HD – از طریق Coax
کابل کشی دوربین کواکس دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند

که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین های مداربسته از دهه ۱۹۷۰ مورد استفاده قرار گرفته اند

و خانه ها و مشاغل زیادی وجود دارد که کابل کواکس موجود دارند.

برای کاهش هزینه های به روزرسانی به سیستم امنیتی HD ، صنعت دوربین مداربسته HD را بر روی دوربین های Coax توسعه داد

تا اجازه دهد وضوح تصویر تا ۴K از زیر ساخت های کابل کواکس موجود باشد. تصویر سمت راست اشکال مختلف کابل کواکس را نشان می دهد

تا بتوانید در صورت داشتن کابل کشی موجود که به نظر یکسان است مقایسه کنید. توجه به این نکته مهم است که سیم کواکسیال با کیفیت خوب مورد نیاز است

که بعداً در این راهنما توضیح داده شد.

 دو نوع دوربین امنیتی HD داریم:

دوربین های HDCVI – با رزولوشن ۴K موجود است و با استفاده از فناوری سیگنال HDCVI

که با تمام DVR های ما سازگار است ، کنترل های ویدئویی / صوتی / PTZ را از طریق کابل کواکس انتقال می دهد.
دوربین های امنیتی ۴ در ۱ – چهار نوع سیگنال خروجی: HDCVI ، HDTVI ، AHD و آنالوگ (CVBS).

برای سازگاری با سایر سیستم های موجود در بازار ، دوربین های ۴ در ۱ را می توان به نوع سیگنال دلخواه تغییر داد.

HDTVI و AHD انواع سیگنالی هستند که در برخی از کیت های دوربین کم هزینه که در فروشگاه های بزرگ جعبه به فروش می رسند استفاده می شوند.

ادامه مطلب را از سایت علم و صنعت بخوانید

نوشتهٔ پیشین
دوربین مدار بسته ارزان بیسیم داهوا
نوشتهٔ بعدی
خرید دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW2241TMQ-A

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبایک کلیک تماس بگیرید