قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

در مقاله ی امروز می خواهیم در مورد دوبین های مداربسته بیسیم صحبت کنیم.این دوربین ها از آنجایی که نیاز به سیم کشی و کابل ندارند و با وای فای کار میکنند محبوبیت زیادی دارند

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

لطفا تا پایان مطالب همراه ما باشید:

نصب دوربین های مداربسته سیمی

می تواند کمی مشکل باشد ، اما بسیار قابل اعتماد هستند. آنها برای صاحبان خانه هایی که نیازی به جابجایی زیاد دوربین ندارند و می خواهند چندین قسمت از اموال خود را تحت نظر داشته باشند خوب هستند. همچنین دوربین های سیمی نیازی به شارژ مجدد باتری آن ها ندارند.

نصب دوربین های بی سیم نسبت به سیم با سیم کمی آسان تر است ، بنابراین برای اجاره کنندگان یا افرادی که راه اندازی آسان تری دارند بهتر است. ساده ترین گزینه بی سیم در واقع یک دوربین بدون سیم است ، به این معنی که اصلا سیم ندارد و باتری آن تمام می شود.

انواع دوربین های امنیتی خانه

سیمی: دوربین های سیمی باید به شبکه اینترنت و منبع تغذیه شما متصل شوند.
بی سیم: دوربین های بی سیم از سیم برق استفاده می کنند اما به صورت بی سیم به شبکه اینترنت شما متصل می شوند. این دوربین ها فیلم را بر روی ابر یا درایو ذخیره سازی محلی بارگذاری می کنند.
بدون سیم: دوربین های بدون سیم به هیچ وجه از سیم استفاده نمی کنند. باتری های قابل جابجایی یا قابل شارژ آنها تمام می شود و ویدیو را در فضای ابری یا درایو ذخیره سازی محلی بارگذاری می کنند.

دوربین مداربسته سیمی در مقابل دوربین های مداربسته بی سیم

وقتی دوربین های امنیتی برای اولین بار به بازار آمدند ، برای کار کردن باید به منبع برق متصل می شدند. بعضی از دوربین ها هنوز به این روش کار می کنند. این دوربین های سیمی برای انتقال سیگنال های ویدئویی به دستگاه مشاهده مانند رایانه یا تلویزیون به کابل های ویدئویی متکی هستند. با دوربین امنیتی بی سیم ، سیگنال ویدئو – و بعضاً سیگنال صوتی – از طریق اینترنت یا سایر موارد منتقل می شود شبکه بی سیم به گیرنده ای که به دستگاه مشاهده و ضبط شما متصل است. بسیاری از افراد برای ذخیره تصاویر ویدیویی برای مشاهده بعداً از رایانه یا حساب های ذخیره سازی Cloud استفاده می کنند.

مزایای دوربین مداربسته بی سیم

همانطور که در بالا ذکر شد ، نصب دوربین های امنیتی بی سیم راحت تر از گزینه سیم دار است. دوربین های سیمی باید به سیستم برق خانه شما متصل شوند ، بنابراین باید برای نصب یک متخصص حرفه ای استخدام کنید. دوربین های بی سیم به Wi-Fi یا شبکه های دیگر متکی هستند. دستورالعمل ها را دنبال کنید و می توانید در کمتر از سی دقیقه اکثر دوربین ها را تنظیم و اتصال دهید.

دوربین های امنیتی بی سیم اغلب برای اجاره کنندگان ، افراد تازه وارد امنیت خانه یا افراد با بودجه ایده آل ترند. دوربین های امنیتی بی سیم نه تنها قیمت کمتری نسبت به سیستم های سیمی دارند

بلکه جابجایی و حمل آنها نیز راحت تر است. فقط آنها را از برق بکشید و آماده رفتن هستید

محدودیت های دوربین مداربسته بی سیم

لازم به ذکر است که محدودیت هایی در قابلیت دوربین امنیتی بی سیم وجود دارد. یک دوربین بی سیم باید یک سیگنال و اتصال به شبکه شما را برای ضبط و ضبط فیلم حفظ کند. اگر اتصال شما مختل شود ، دوربین امنیتی بی سیم نمی تواند خبرمایه را به دستگاه مشاهده شما ارسال کند.

علاوه بر این ، اگر دوربین کاملاً بی سیم باشد ، باید باتری آن را تأمین کنید. در این نوع چیدمان ، باید مطمئن شوید که باتری را قبل از سوختن تعویض کنید.

در آخر اینکه ، یک دوربین بی سیم معمولاً نمی تواند خیلی از مرکز اصلی فاصله داشته باشد. اگر یک دید مستقیم وجود داشته باشد ، دامنه دوربین بی سیم ممکن است به 500 فوت یا بیشتر برسد. در داخل یک خانه ، دامنه معمولاً کمتر است – حدود 150 فوت – البته نه همیشه.

دامنه سیگنال به عوامل مختلفی از جمله مصالح ساختمانی منزل ، سایر دستگاههای بی سیم موجود در آن منطقه و هر دیوار یا اشیایی که باید سیگنال از آنها عبور کند بستگی دارد. دیوارهای خشک و شیشه ای استاندارد ممکن است بر قدرت سیگنال بی سیم دوربین تأثیر نگذارد ، اما آجر و بتن تأثیر می گذارد. اگر در بین دوربین و گیرنده دیوارهای آجری ، کف بتونی و درختان بزرگ وجود داشته باشد ، احتمالاً قدرت سیگنال شما ضعیف می شود.

دوربین های امنیتی بی سیم علاوه بر سیستم امنیتی منزل شما ، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا باشید ، به شما امکان مشاهده 24 ساعته 7 ساعته دسترسی به خانه را می دهند

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟

کلمه “بی سیم” در دوربین های بی سیم می تواند به دوربین های مجهز به باتری یا دوربین هایی گفته شود که باید در منبع تغذیه وصل شوند. آنچه آنها را بی سیم می کند قابلیت اتصال Wi-Fi آنهاست. پس از روشن شدن ، دوربین ها می توانند سیگنال های صوتی و تصویری را مستقیماً به دستگاه همراه یا فضای ذخیره سازی ابری شما ارسال کنند.

دوربین های امنیتی مستقیماً با برنامه تلفن همراه ADT ادغام می شوند تا در زمان واقعی پخش جریانی کنند یا بعداً کلیپ ها را تماشا کنند. با ضربه زدن روی صفحه ، تقریباً از هر کجا و هر زمان به تصاویر خود دسترسی پیدا کنید.

دوربین های بی سیم که روی منبع باتری کار می کنند ، گاهی اوقات “بدون سیم” نامیده می شوند تا آنها را از آنهایی که باید وصل شوند متمایز کنید. عمر باتری های آنها معمولاً سه تا شش ماه است و برنامه تلفن همراه شما اغلب به شما هشدار می دهد کم کم می شوند

برای صرفه جویی در مصرف باتری ، بیشتر دوربین های بدون سیم دارای سنسور حرکت هستند. آنها هنگامی که حرکتی را در ملک یا خانه شما تشخیص می دهند روشن و ضبط می شوند و تا زمانی که دوباره به آنها احتیاج پیدا کند در حالت خاموش باقی می مانند.

دوربین های بی سیم که به برق متصل هستند به فناوری حسگر حرکت احتیاج ندارند ، به این معنی که جریان ویدئوی شما می تواند به طور مداوم کنترل شود.

دوربین های امنیتی سیمی در مقابل دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین های امنیتی سیمی برای ارسال اطلاعات ویدئویی از دوربین به روتر شما و از روتر به کامپیوتر یا هاب شما ، به سیم های فیزیکی نیاز دارند. آنها اطلاعات را مستقیماً از طریق سیم می فرستند و اتصال را ایمن و محکم می کنند.

مانند دوربین های بی سیم که از طریق باتری کار نمی کنند ، دوربین های سیمی نیز باید به منبع تغذیه متصل شوند ، اگرچه ممکن است از طریق سیم های مشابهی که آنها را به هاب شما متصل می کند ، تغذیه شوند.

دوربین های امنیتی سیمی اغلب گرانتر از دوربین های بی سیم هستند زیرا نصب آنها پیچیده تر است. تغذیه سیم اغلب باید از طریق دیواره ها کشیده شود و ممکن است لازم باشد برای مسافت بسیار طولانی اجرا شود ، این بستگی به موقعیت دوربین نسبت به ذخیره سازی فیلم دارد.

شما اغلب دوربین های امنیتی سیمی را در خصوصیات بزرگتر پیدا می کنید ، جایی که آنها یک فید امن و بسته را فعال می کنند

دوربین های امنیتی سیمی در مقابل دوربین های امنیتی بی سیم
دوربین های امنیتی خانگی سیمی دوربین های امنیتی خانه بی سیم
دوربین های امنیتی خانگی سیمی برای دریافت نیرو و انتقال سیگنال ها به یک توپی مرکزی ، به اتصال سخت افزاری متکی هستند. دوربین های امنیتی خانگی بی سیم از یک شبکه ایمن استفاده می کنند

از آنجا که دوربین های امنیتی بی سیم می توانند به صورت بی سیم به گیرنده و ضبط کننده خود متصل شوند ، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند. و از آنجا که برخی از آنها می توانند با استفاده از باتری کار کنند ، می توانید دوربین های بی سیم را در هر کجای خانه که دوست دارید قرار دهید. دوربین های بی سیم تا زمانی که به گیرنده Wi-Fi دسترسی داشته باشید به شما آزادی تماشای هر منطقه را می دهد.

با اتصال Wi-Fi می توانید از طریق رایانه یا تلفن به تغذیه مستقیم دوربین های بی سیم خود دسترسی داشته باشید و به شما قدرت تحرک و امنیت را بدهد.

دوربین های مداربسته بیسیم برای چه کسانی مفید هستند؟

آیا می خواهید تصمیم بگیرید که آیا از یک دوربین نظارت بی سیم بهره مند می شوید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

دوربین های خانگی بی سیم می تواند انتخاب درستی برای موارد زیر باشد:
-اجاره دهندگان
-صاحبخانه ها
-خانواده ها
-صاحبان املاک کوچک
-صاحبان خانه های هوشمند

مزایای دوربین های امنیتی خانگی بی سیم برای اجاره کنندگان

وقتی مکان خود را ندارید ، تنظیم امنیت دشوارتر است. احتمالاً اجازه ندارید که تجهیزات دائمی یا سخت قابل برداشتن داشته باشید. نصب سیستم دوربین بی سیم ، مانند Blue توسط ADT ، سریع ، آسان و انعطاف پذیر است.

مزایای دوربین های امنیتی خانگی بی سیم برای موجر

اطمینان حاصل کنید که از افرادی که در خانه شما اقامت دارند محافظت می شود. اگر خانه خود را اجاره می کنید ، داشتن یک سیستم امنیتی بی سیم می تواند امنیت مورد نیاز مستأجر را تأمین کند. اگر اتفاقی بیفتد ، برای پاسخ به سوالات به فیلم دسترسی پیدا کرده اید.

برای میزبانهای اجاره ای ، حتی اگر نمی توانید در آنجا باشید ، با برنامه تلفن همراه با مهمانان خود تماس بگیرید. دوربین های زنگ دار بی سیم می توانند به عنوان یک رادیوی دو طرفه عمل کنند ، بنابراین می توانید هنگام ورود مهمانان خود را راهنمایی کنید یا از آنها استقبال کنید.

مزایای دوربین های امنیتی بی سیم برای خانواده ها

اطمینان حاصل کنید از کسانی که در زندگی شما هستند و ممکن است به تنهایی مشکلی داشته باشند محافظت می شوند که در امنیت باشند. همچنین ، تیم ما به پیشرفت استانداردهای صنعت کمک می کند و ما با آژانس های محلی پاسخگویی همکاری می کنیم تا مطمئن شویم که هرگونه شرایط اضطراری در اسرع وقت رسیدگی می شود

برای کسانی که اعضای خانواده سالخورده دارند ، پخش جریانی مستقیم به شما امکان می دهد تا ببینید کجا هستند و آیا مشکلی ندارند حتی اگر در این مکان نباشید. اگر در شرایطی قرار دارند که به کمک نیاز دارند ، می توانند با آنها صحبت کنند یا حتی به عوامل اضطراری اطلاع دهند که وضعیت آنها می تواند کمک کند.

دوربین های امنیتی بی سیم همچنین به شما امکان می دهد از فرزندان و حیوانات خانگی خود مراقبت کنید. خواه در حیاط خانه بازی کنند و یا در اتاق هایشان بخوابند ، یک دوربین بی سیم می تواند اضطراب شما را راحت کند ، با دانستن اینکه آن ها ایمن هستند. با هشدارهای تلفن ، هنگام شناسایی حرکت در منطقه ای که ممکن است ناامن باشد ، به شما اطلاع داده می شود و به شما اجازه می دهد تا وارد عمل شوید.

مزایای دوربین های امنیتی بی سیم برای دارندگان املاک کوچک

دوربین های امنیتی بی سیم به شما این لذت را می دهد که بدانید در اطراف خانه شما چه اتفاقی می افتد. با این حال ، آنها به شبکه Wi-Fi شما متصل می شوند ، بنابراین مهم است که در محدوده باقی بمانند. ویژگی های کوچکتر اطمینان از اتصال دوربین و داشتن سیگنال قوی را آسان تر می کند و نظارت بر کیفیت را برای خانه شما حفظ می کند.

مزایای دوربین های امنیتی خانه بی سیم برای صاحبان خانه های هوشمند
دستگاه های خانه هوشمند با دوربین های امنیتی بی سیم به طور کارآمد کار می کنند. اگر می خواهید دوربین های خود را به Amazon یا Alexa Home Google متصل کنید ، دوربین های بی سیم این گزینه را به شما می دهند.

توانایی دستگاه های خانه هوشمند شما بسته به دوربین بی سیم شما انتخاب می کند ، متفاوت است ، اما عملکرد آنها ممکن است شامل نمایش یا پنهان کردن تغذیه دوربین ، نشان دادن هر فعالیت اخیر ، فن آوری تشخیص سنسور حرکت و حتی پاسخ دادن به زنگ در از طریق داخلی دو طرفه باشد

در ادمه نمونه ای از این دوربین هارا برای شما به همراه مشخصات آن آورده ایم:

دوربین مدار بسته بیسیم
نام حصول
در فضای باز ضد آب دو طرفه صوتی 1080P 4MM دوربین گنبد دوربین نظارت امنیتی بی سیم IP WiFi دوربین مدار بسته
سنسور تصویر
CMOS
IR View Distance
10 Meters
دمای کاری
-20~55℃
Resolution
1920*1080
حداقل روشنایی
0.001Lux
SNR
48db
Cámara IP inalámbrica colorida de la vigilancia de la seguridad de la bóveda de la cámara CCTV de 1080P 4MM Wifi en la noche
کانال ها:
2
ضمانتنامه:
1 سال
شبکه:
فای ، ONVIF
تابع:
ضد آب / ضد آب ، زاویه باز ، صوتی دو طرفه ، ضد خرابکاری ، دید در شب ، ورود به سیستم هشدار ، تنظیم مجدد ، میکروفون داخلی
کاربرد:
درونی بیرونی
پشتیبانی سفارشی:
نصب شده ، ODM
محل مبدا:
گوانگدونگ ، چین
نام تجاری:
آئوتیان
شماره مدل:
QW25
سنسور:
CMOS
ویژگی های خاص:
دید در شب ، صوتی دو طرفه ، تشخیص حرکت ، ضد خرابکاری ، ضد آب / ضد آب
صدور گواهینامه:
گزینه های ذخیره سازی داده:
ابر ، کارت حافظه
فرمت فشرده سازی فیلم:
H.265
نام محصول:
دوربین گنبد
وضوح:
1080P (1920 * 1080)
کلمه کلیدی:
دوربین مداربسته Wifi
منبع تغذیه:
12 ولت
لنز:
لنز 3.6 میلی متر
دید در شب:
LED های IR
فاصله IR:
10 متر
زاویه گسترده:
360 درجه
حسگر تصویری:
COMS
دمای کار:
-20 ~ 55
در ادامه در ورد دوربین های مداربسته بیشتر صحبت می کنیم:
آیا می توانید دوربین بی سیم را با سیم بسازید؟

به عنوان یک قاعده ، نه ، اکثر دوربین های بی سیم این گزینه را ندارند مگر اینکه به طور خاص در آن ساخته شده باشد. اگر شک دارید که ممکن است در آینده بخواهید سیم کشی کنید ، اکنون سیم کشی کنید.

Wired از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است و بدون قطع شدن سیگنال ، تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند. فراموش نکنید که در صورت لزوم به راحتی می توانید راه دیگری را طی کنید – با استفاده از یکی از مجموعه های فرستنده و گیرنده ، دوربین سیمی را به بی سیم تبدیل کنید.

آیا می توانید یک دوربین بی سیم را هک کنید؟

این موضوع چند بار در اخبار بوده است ، درباره هک دوربین مداربسته 2016 در اینجا بیشتر بخوانید. با این حال ، بیشتر این داستان های ترسناک ، شامل دوربین های Wifi دسترسی از راه دور هستند که از فناوری کمی متفاوت استفاده می کنند.

برای دوربین های بی سیم ، بعید است که دوربین مداربسته شما به طور مخربی هک شود ، اما شخصی با گیرنده با همان فرکانس (2.4 گیگاهرتز) به طور بالقوه می تواند سیگنال را از یک دوربین بی سیم استاندارد آنالوگ دریافت کند. با این وجود دوربین های بی سیم دیجیتال از امنیت بیشتری برخوردار هستند

زیرا از چندین فرکانس برای جفت شدن دوربین و گیرنده استفاده می کنند. بنابراین اگر نگران هستید کسی سیگنال را از دوربین بی سیم شما بگیرد ، برای آرامش خاطر بیشتر به دیجیتال بروید

دوربین بی سیم دیجیتال چیست؟

یک دوربین بی سیم دیجیتال با دستگاه ضبط (مانند مانیتورهای LCD ما) جفت می شود تا با استفاده از طیف گسترده ای از فرکانس ها ، سیگنال واضح تری را تأمین کند. با این کار خطر تداخل وسایل دیگر در خانه شما کاهش می یابد و اطمینان حاصل می کنید

که هیچ کاربر دیگری نمی تواند سیگنال دوربین شما را بگیرد. سیگنال واضح تر می تواند از دو برابر بیشتر دستگاه های آنالوگ – تا 100 متر در دید مستقیم با آنتن های استاندارد کار کند.

محدوده دوربین مدار بسته بی سیم چقدر است؟

این به دوربین بی سیم که نگاه می کنید بستگی دارد. ما همیشه دامنه بی سیم دوربین ها را در این لیست نمایش می دهیم

اندازه گیری شده در متر یا کیلومتر.

ما دوربین های تخصصی می فروشیم که می توانند دامنه وسیعی را بدست آورند

که برای اقلام بزرگ و مزارع مناسب است. اگر متوجه شدید که دوربین بی سیم شما محدوده مورد نیاز شما را ندارد

می توانید آن را ارتقا دهید یا یک آنتن بی سیم با افزایش زیاد برای افزایش دامنه سیگنال بی سیم اضافه کنید

آیا برای دوربین امنیتی بی سیم به اینترنت نیاز دارم؟

نه شما برای دوربین امنیتی بی سیم استاندارد به اینترنت نیازی ندارید.

قسمت بی سیم به سیگنال ارسال شده از دوربین به گیرنده اشاره دارد.

ما دوربین های امنیتی داریم که از فناوری IP استفاده می کنند ، به این معنی که آن ها می توانند

به شبکه شما متصل شوند و دسترسی از راه دور را امکان پذیر می کند

اما دوربین های امنیتی بی سیم استاندارد ما که در اینجا یافت نمی شود.

آیا دوربین های بی سیم باید وصل شوند؟

بله ، آن ها باید به برق وصل شوند. قسمت بی سیم به سیگنالی که بین دوربین و گیرنده ارسال می شود

اشاره دارد اما دوربین همچنان به برق رسانی نیاز دارد. به آن مانند یک رادیو بی سیم فکر کنید – قسمت بی سیم به نحوه دریافت سیگنال توسط رادیو اشاره دارد ، اما شما هنوز هم باید رادیو خود را تأمین کنید.

مانند یک دوربین امنیتی بی سیم ، این می تواند با اتصال مستقیم به منبع تغذیه یا برای برخی دوربین ها با استفاده از باتری قطع شود.

استفاده از منبع مستقیم برق ترجیح داده می شود زیرا باتری زیاد دوام نمی آورد و به تعویض منظم نیاز دارد. اگر دوربین بی سیم خود را مستقیماً به منبع تغذیه متصل کنید ، فیلم بدون وقفه خواهید داشت.

آیا دوربین های بی سیم به باتری نیاز دارند؟

نه ، مگر اینکه یک دوربین مجهز به باتری باشند. بیشتر دوربین های بی سیم ما فقط به طور مستقیم به منبع تغذیه متصل می شوند.

آیا دوربین های بی سیم ضبط می کنند؟

بیشتر دوربین های بی سیم برای ضبط تصاویر شما به یک واحد ضبط جداگانه مانند DVR نیاز دارند.

برخی از کیت های بی سیم پرفروش ما دارای صفحه ای هستند که بر روی کارت SD ضبط می شوند

در حالی که شما را قادر می سازد به تماشای فیلم های خود در صفحه LCD قابل حمل بپردازید.

آیا می توانم یک دوربین بی سیم مخفی بخرم؟

بله ، ما دوربین های بی سیم پنهانی نیز داریم که برای فیلمبرداری مخفیانه هنگامی که می خواهید کسی را جبران کند ، ایده آل است.

شاید همسایگی که به اتومبیل شما آسیب می رساند یا یکی از کارمندان خود را برای کمک به زندگی شما یاری می کند

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

بهترین مکان ها برای نصب دوربین های مدار بسته بی سیم چیست؟

این می تواند یک خانواده کوچک از سه نفر باشد که در یک خانه کوچک ردیفی در حومه شهر زندگی می کنند یا می تواند یک ملک عظیم در حومه شهر باشد که یازده عضو آن در حیاط خانه کار می کنند و نیاز به نظارت امنیتی دارند.

به هر حال ، مهم است که تأیید و درک کنید نصب دوربین نظارت تصویری بی سیم در مناسب ترین مکان های داخل خانه برای داشتن بیشترین امنیت مهم است

موارد زیر بهترین مکان ها در خانه یا ملک خانه برای نصب دوربین های نظارت بر خانه بی سیم است:

حیاط خلوت

این امر برای نظارت بر بچه های جوان هنگام شنا در استخر حیاط خانه و یا مراقبت از حیوان خانگی شما که پس از پروانه ها در باغ عجله می کند

داشتن نظارت تصویری بی سیم در حیاط خانه مهم است. به غیر از اطمینان از ایمنی جوانان ، همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده

در برابر خرابکارانی که ممکن است بخواهند وارد اتاق شوند و

در آنجا استراحت کنند یا نقاشی های دیواری روی دیوارهای پشتی ملک نقاشی کنند ، است.

جدا از آن ، یک سیستم دوربین نظارت بی سیم در حیاط خانه به بهترین وجهی کار می کند

زیرا ممکن است ساختار پشتیبانی کافی برای نصب کابل برای دوربین های سیمی وجود نداشته باشد.

حیاط جلویی

به غیر از پاسیو یا درب ورودی ، اگر حیاط ورودی دارید ممکن است

به نظارت جداگانه احتیاج داشته باشد زیرا دوربین های موجود در پاسیو یا درب ورودی ممکن است

اتفاقات حیاط جلویی را به اندازه کافی ضبط نکنند. مشابه حیاط پشتی

این منطقه ممکن است ساختار مناسبی برای نصب سیم یا کابل برای دوربین سیمی نداشته باشد.

شما می توانید بازدیدکنندگان ، افراد مشکوک را که از طریق دوربین در حیاط جلوی خانه دور می شوند ، کنترل کنید.

مهد کودک

اگر کودک خردسالی دارید که در مهد کودک می خوابد ، ضروری است که آن ها را کنترل کرده و از سلامت آن ها مطلع شوید.

یک سیستم نظارت تصویری بی سیم می تواند در اینجا مفید واقع شود زیرا بسته به مکان کودک می توانید دوربین را به دور خود حرکت دهید. به عنوان مثال ، اگر کودک در اتاق نشیمن بازی می کند ، می توانید دوربین را به آنجا منتقل کنید.

گاراژ

درهای گاراژ اغلب قربانیان خرابکارانی می شوند که برای نمایش خلاقیت خود بیرون از منزل هستند!

برای جلوگیری از قربانی شدن چنین هنری ، می توانید یک دوربین مدار بسته را به شکلی قابل مشاهده در اطراف درب گاراژ نصب کنید.

این به عنوان یک عامل بازدارنده برای هر عنصر ضد اجتماعی که به خانه شما نگاه می کند ، عمل خواهد کرد.

اتاق های اعضای مختلف خانواده

ممکن است بخواهید بر سلامت والدین مسن تختخواب که در اتاق دیگری می خوابد ، نظارت کنید.

با سیستم های نظارت بر خانه بی سیم ، مجبور نیستید با مراجعه به اتاق آن ها مرتباً در مورد آن ها بررسی کنید.

همچنین می توانید از ایمن بودن آنها در هنگام کار اطمینان حاصل کنید زیرا

می توانید به سادگی به صفحه وب دوربین وارد شوید و در فید فعلی وارد شوید تا ببینید چه خبر است

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

چرا باید دوربین های نظارت بی سیم را انتخاب کنید؟

دوربین های نظارتی بی سیم می توانند به عنوان بخشی از سیستم امنیت خانه ، آرامش واقعی را برای شما به ارمغان آورند.

جدیدترین مدل های فضای باز دارای ویژگی های هوشمند اضافی هستند که نصب و کار با آنها را بسیار ساده می کند.

سیم کشی پیچیده و گران را فراموش کنید: به سادگی دوربین های ویدئویی بی سیم خود را به شبکه WiFi موجود خود متصل کنید.

شما هرگز حرکتی را در ملک خود از دست نخواهید داد ، چه روز باشد چه شب. نصب یک سیستم دوربین بی سیم محتاط هرگز آسان نبوده و طیف کاملی از مدل های نظارتی متناسب با هر بودجه ای وجود دارد

ویژگی های پیشرفته

دوربین های نظارت هوشمند می توانند به راحتی در سیستم WiFi خانه شما ادغام شوند.

برای راه اندازی و بهره برداری کامل از کابل ها ، نیازی به نگرانی در مورد کرک زدن با کابل ها نیست.

با امنیت خانه بی سیم ، دیگر لازم نیست نگران قطع شدن منبع تغذیه سارقان احتمالی برای ضرب و شتم سیستم نظارتی خود باشید.

با استفاده از جدیدترین ویژگی های فناوری و فضای ذخیره سازی امن Cloud

فیلم های ویدیویی شما بیش از هر زمان دیگری قابل اعتماد و قابل دسترسی هستند.

تصویربرداری دیجیتال با وضوح بالا ، تشخیص چهره ، سنسورهای حرکتی و ویژگی های دید در شب مادون قرمز

باعث می شود شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز حرکات مربوط به دارایی خود را کنترل کنید.

بعلاوه ، بعضی از دوربین ها یک تشخیص ترکیبی از حرکت و تنظیم خودکار نور را در اختیار شما قرار می دهند

که وقتی دوربین نظارت حرکت را تشخیص می دهد

فعال می شود. این یک بازدارندگی موثر است زیرا مزاحمان می دانند

که آن ها در دید کامل دوربین های امنیتی خانه هوشمند شما هستند.

ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم


Home security systems

provide more than just a way to protect your home. They help you keep tabs on your family to make sure they stay safe, help monitor your personal property, and even watch over your pet from virtually anywhere.

As home security needs have evolved, so too have the security cameras used – both in function and style. Security cameras now offer more than a one-way view and constant monitoring. In addition to a multitude of features, many modern cameras are also wireless, which makes them easier to install.

In this article

we cover everything you need to know about wireless security cameras, including how they work and how to decide if they are right for you

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

How Do Wireless Security Cameras Work?

The word “wireless” in wireless cameras can refer to either battery-powered cameras or cameras that must be plugged into a power source. What makes them wireless is their Wi-Fi connection capabilities. Once powered, the cameras can send video and audio signals right to your mobile device or cloud storage.

ADT security cameras integrate directly with the ADT mobile app to stream in real time or watch clips later. Access your footage from virtually anywhere and any time with the tap of a screen.

Wireless cameras operating on a battery source are sometimes referred to as “wire-free” to distinguish them from ones that must be plugged in. Their batteries typically have a lifespan of three to six months, and your mobile app will often alert you when they are getting low.

To save battery power, most wire-free cameras have motion sensors. They turn on and record when they detect any motion on your property or in your house and remain in a dormant mode until they are needed again.

Wireless cameras that are plugged in don’t require motion-sensor technology, which means your video stream can constantly be monitored.

Wired Security Cameras vs. Wireless Security Cameras

Wired security cameras require physical wires to send video information from the camera to your router and from the router to your computer or hub. They send information directly through wires, making the connection safe and strong.

Like non battery-powered wireless cameras, wired cameras must also be connected to a power supply, although they may be powered through the same wires that connect them to your hub.

Wired security cameras can often be more expensive than wireless cameras because they are more complicated to install. The wire feeds must often be pulled through walls and may need to be run for a very long distance, depending on the camera’s location relative to the video storage

Since wireless security cameras can connect to their receiver and recorder wirelessly, they have more versatility. And because some can operate using batteries, you can put wireless cameras anywhere you like in your home. Wireless cameras give you the freedom to watch over any area as long as your Wi-Fi receiver can be reached.

With a Wi-Fi connection, you can access a live feed of your wireless cameras via a computer or phone, giving you the power of mobility and security

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

Who Benefits From Wireless Cameras?

Are you trying to decide if you would benefit from a wireless surveillance camera? We are here to help.

ADT represents the industry’s largest sales, installation, and service field force. Our installation technicians, on average, offer nine years of expertise to help you plan your home security needs. We are dedicated to helping you find the wireless camera perfect for your home.

Wireless home cameras could be the right choice for:

  • Renters
  • Landlords
  • Families
  • Owners of small properties
  • Smart home owners

Benefits of Wireless Home Security Cameras for Renters

When you don’t own your place, it can be more difficult to set up security. You are likely not allowed to put in any permanent or hard-to-remove pieces of equipment. The installation of a wireless camera system, such as Blue by ADT, is quick, easy, and flexible.

Not only is Blue by ADT typically less expensive than a traditional security system but also it provides the versatility of easy installation and removal. The cameras utilize a small design, giving you plenty of options when choosing locations for cameras around your rental property. If you choose to move homes, you can disconnect your security camera and take it to your next location.

Benefits of Wireless Home Security Cameras for Landlords

Help make sure the people staying in your home are protected. If you rent out your home, having a wireless security system can provide your tenants with the security they need. If anything does happen, you’ve got access to the footage to answer any questions.

For rental hosts, connect with your guests when they arrive, even if you can’t be around, with the ADT mobile app. Wireless doorbell cameras can act as a two-way radio, so you can give instructions or greet your guests as they arrive.

Benefits of Wireless Home Security Cameras for Families

Make sure the ones in your life who may have trouble on their own are protected. ADT has a great relationship with first responders. Our LifeSaver Program and generous donations have helped families like yours stay safe. Also, our team helps drive industry standards, and we work with local response agencies to make sure any emergencies are handled as quickly as possible.

For those with elderly family members, live streams allow you to see where they are and if they’re in trouble, even if you aren’t around. If they are in a situation where they need help, being able to talk to them or even let emergency responders know their situation can help.

Wireless security cameras also allow you to look after your children and pets. Whether they are in the backyard playing or in their rooms sleeping, a wireless camera can put your anxiety at ease, knowing they are safe. Alerts to your phone let you know when movement is detected in an area that could be unsafe, allowing you to jump into action.

Benefits of Wireless Home Security Cameras for Owners of Small Properties

Wireless security cameras give you the luxury of knowing what happens around your home. However, they connect to your Wi-Fi network, so it’s important that they remain within range. Smaller properties make it easy to ensure your camera remains connected and has a strong signal, maintaining the highest quality surveillance for your home.

Benefits of Wireless Home Security Cameras for Smart Home Owners

Smart home devices work efficiently with wireless security cameras. If you want to connect your cameras to Amazon’s Alexa or Google Home, wireless cameras give you that option.

The abilities of your smart home devices vary depending on the wireless camera you choose, but their functions may include showing or hiding camera feeds, showing any recent activity, motion-sensor detection technology, and even answering your doorbell via built-in two-way audio.

FAQs About Wireless Home Security Cameras

Whether you’re about to buy your first wireless security camera or looking to expand your home security system, there are important questions to be answered to make sure a wireless security camera is right for you.

Can I install it on my own?

With ADT, our security experts are there for you. We can help you decide the best place to put your cameras, decide which cameras would be best for your needs, and even install your security cameras for you. With that being said, wireless cameras are made to be simple for self-installation, if you prefer to set them up yourself.

Do I want to be able to access the footage remotely?

Most wireless cameras allow you to check the live feed from your smartphone. ADT gives you the option to shift between your individual cameras to make sure everything on your property is protected. Our easy to use app gives you control over the safety of your loved ones. You can simply open your app and see what is happening via the live stream anywhere you have an internet connection.

Can wireless cameras withstand the weather?

Yes. Most cameras are made to withstand all of the elements. ADT wireless outdoor security cameras are snow-, rain-, and humidity-resistant, as well as operational down to -40 degrees Fahrenheit.

Will my app notify me if it detects movement?

Absolutely. Using motion-sensor technology, wireless cameras can be set to begin recording whenever there is movement detected within their range. ADT cameras can even send an alert to your phone when it detects movement, like when somebody approaches your home.

You can also choose not to be notified and leave the security monitoring to the experts. ADT technicians provide around-the-clock monitoring and can take care of any potential problems by alerting you and the authorities if something goes wrong.

Do I have to be home to control my system?

No. ADT makes it easy to control your system on the go. On your mobile phone, you can stream a live feed from your cameras, see who just rang your doorbell, and even talk to any visitor using two-way audio.

Can wireless cameras see in the dark?

ADT wireless cameras are equipped with infrared night vision and provide illumination up to 6 meters, allowing you to see what is happening inside and outside of your home even at night

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

What are the common features of wireless cameras?

Wireless cameras may come with any number of features. ADT has cameras with two-way communication capabilities and integrated smoke detectors, as well as the ability to withstand weather, see in the dark, and much more.

Are wireless cameras secure?

This can depend on who you purchase your cameras from and how they connect to your router. ADT cameras use an encrypted wireless protocol known as WPA2, an industry-recognized method to limit wireless network access.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

Wireless Security Cameras as Part of Your Complete Home Security System

Many people use wireless cameras as part of a larger home security system. The cameras and their functions can be integrated with door and window sensors, motion detectors, and other home security or smart devices.

With multiple devices all under the same umbrella, you can keep your home and family even safer. ADT has been in the home security business for over 145 years and has built a reputation as a name you can trust.

When you get a home security system installed by ADT, it comes with 24/7 monitoring by experienced security professionals who are looking out for you and your family day and night

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

We’re Here for You

Your home security needs could all be met with a wireless security camera or two. Understanding how they work

when they are best utilized

and who they can most benefit is a great way to begin figuring out if they fit your needs.

Every ADT security package is designed to help protect your home

in a way that works for you and your budget. Whether you want just the basics

or all the bells and whistles, ADT can work with you to customize a system to help protect your home

We offer a variety of ways to protect you and your family for all your personal security needs

from identity theft to home security

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

Wired vs. Wireless Home Security Cameras

When security cameras first came out on the market, they had to be connected

to an electrical source to work. Some cameras still work this way. These wired cameras rely on video cables to transmit video signals to a viewing device, like a computer or television.With a wireless security camera, the video signal—and, with some, the audio signal as well—is transmitted over the internet or other wireless network to a receiver that connects to your viewing and recording device. Many people use computers or Cloud storage accounts to save the video footage for later viewing.

Wireless Security Camera Benefits

As mentioned above, wireless security cameras are easier to install than the wired alternative. Wired cameras must connect to your home’s electrical system, so you’ll need to hire a professional for the installation. Wireless cameras rely on Wi-Fi or other networks. Follow the instructions, and you can set up and connect most cameras in less than thirty minutes.

Wireless security cameras are often more ideal for renters, people new to home security, or those on a budget. Not only are wireless security cameras less expensive than wired systems, but they’re also easier to move and transport. Just unplug them, and you’re ready to go

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

Wireless Security Camera Limitations

It’s important to note that there are limitations to a wireless security camera’s capabilities. A wireless camera must maintain a signal and connection to your network to record and capture footage. If your connection is disrupted, your wireless security camera can’t send the feed to your viewing device.

Additionally, if the camera is completely wireless, it’ll need to be powered by a battery. In this kind of arrangement, you’ll need to make sure to replace the battery before it dies.

Lastly, a wireless camera generally can’t be too far away from the main hub. If there’s a direct line of sight, a wireless camera’s range may reach up to 500 feet or more. Within a house, the range is usually lower—around 150 feet—though not always.

The signal range depends on a few factors

including your home’s building materials, other wireless devices in the area

and any walls or objects through which the signal has to pass. Standard drywall and glass windows may not impact the strength of the camera’s wireless signal

but brick and concrete will. If there are brick walls, concrete floors, and large trees in between the camera and receiver, your signal strength will likely weaken.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

Wireless security cameras

are a great addition to your home security system, as they offer you 24/7 viewing access

to your home

no matter where in the world you are.

Now, explore the best home security cameras on the market

and see which ones can integrate with your home security system.

Wired security cameras can be a bit tricky to install, but they’re ultra reliable. They’re good for homeowners who won’t need to move the cameras around a lot and who want to keep a constant eye on multiple parts of their property. Wired cameras also don’t require you to recharge their batteries.

Wireless cameras are a bit easier to install than wired, so they’re better for renters or people who want an easier setup. The easiest wireless option is actually a wire-free camera, which means it has no wires at all and runs off a battery.

Types of home security cameras: 

  1. Wired: Wired cameras have to wire into both your internet network and a power source.
  2. Wireless: Wireless cameras use a power cord but connect wirelessly to your internet network. These cameras upload video to the cloud or a local storage drive.
  3. Wire-free: Wire-free cameras don’t use any wires at all. They run off of removable or rechargeable batteries and upload video to the cloud or a local storage drive
  4. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم
نوشتهٔ پیشین
دوربین تحت شبکه ضد آب داهوا

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبایک کلیک تماس بگیرید